Wat voor een bagger apparaat heb jij dan wel niet staan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef Devlinsect het volgende:
Stinkende dampende apparaten die ergens op een kamer staan.
Zonder jij je tot die tijd maar af van alle beschikbare communicatiemiddelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:01 schreef xyz147 het volgende:
Ik wacht op het eerste apparaat die geuren produceert om te communiceren.
Daar ben ik te sociaal voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:04 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Zonder jij je tot die tijd maar af van alle beschikbare communicatiemiddelen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ontvang toch liever een fax uit Darmstadt!!!!![]()
haal die breezerslet is uit je avatar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik![]()
Haal die pisvlek nou eens uit je avatar!
Das heul geen breezer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef nuget het volgende:
[..]
haal die breezerslet is uit je avatar!
Geen grote mond over Mahmoud, de grootste baas van allemaal, en nu heb je hem boos gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik![]()
Haal die pisvlek nou eens uit je avatar!
Dat zijn wel veel meer handelingen (om in te scannen en met mail verzenden) ipv enkel een nummer invoeren en papier erdoor halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
papieren (offertes) die ondertekend zijn en moeten worden teruggefaxt, scannen we in als pdf en gooien dat op de mail. Sneller, makkelijker en hogere kwaliteit.
Jij kent onze fax niet. kutapparaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef wannabeme het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel meer handelingen (om in te scannen en met mail verzenden) ipv enkel een nummer invoeren en papier erdoor halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |