Mee eens, ik vind het ook geen typische zaken om voor jezelf te houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als je samenwoont is het wel zo logisch dat je dat soort dingen met elkaar deelt. Ik snap in elk geval waarom jij vrijgezel bent..
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen zijn die het maar raar vinden dat TS dat soort zaken wil weten. Ik ben ook geen open type in dat opzicht en wat mij betreft hoe je niet álles met elkaar te bespreken in een relatie maar ik vind de zaken die TS aanhaalt toch heel normaal om met je partner te bespreken.
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Nog nooit meningsverschil over dit soort zaken gehad.
Dat betekent nog niet dat jij daar nu keihard misbruik van moet maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:01 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Want dat zei hij zelf, ik wil er ALLES aan doen.
Als ze daar echt niet overheen komt, moet ze dat gewoon zeggen en niet dr frustraties overal op gaan projecteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?
Och, ik zou er zelf simpelweg niet bij stil staan omdat ik het niet belangrijk vind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef tre het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het ook geen typische zaken om voor jezelf te houden.
Tja, ik vind het een beetje als de auto voor een APK brengen, daar heb je het toch ook met elkaar over als je samenwoont, hoe terloops ook. Zijn gewoon alledaagse beslommeringen. Who cares inderdaad, bijna daarom juist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Och, ik zou er zelf simpelweg niet bij stil staan omdat ik het niet belangrijk vind.
Da's denk ik man-eigen :
a) we gaan niet naar de dokter want er is niks ernstigs aan de hand
b) als we gaan is het alsnog niet erg belangrijk
Als ie nou longkanker had ofzo, maar een anti-acne middel... Och, who cares.
Ik kan me trouwens goed vorostellen dat je de TS niet alles wilt vertellen, omdat ze klinkt als een dwingeland die je dan wel even zal vertellen wat je allemaal wel en niet moet doen.
Kortom, je kunt vertellen en een hoop gezeur aan je kop krijgen, of gewoon denken 'wat niet weet, wat niet deert'.
Dus als ze vreemd is gegaan zou ze MEER moeten vertellen dan voordat ze vreemd ging? Beetje rare conclusie, net alsof daarmee problemen *poef* opgelost zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Okselflos het volgende:
[..]
De dag dat ik meer details kreeg ben ik met twee vriendinnen naar hem toe gereden, en hem op zijn stoep opgewacht. Kalm gezegd wat ik wist, ik kreeg ontkenning op ontkenning, kwaad gezegd dat hij maar eens goed moest nadenken of hij bij die versie wilde blijven en toen naar weer naar huis.
Waarop mijn vriendinnen zeiden: Jezus, dat je zo kalm kan blijven!!![]()
Thuisgekomen vanalles door het huis gesmeten en gejankt als een debiel. In de dagen erna veel gepraat en in de maanden erna alleen af en toe stekelige opmerkingen gemaakt, de steken waar vrouwen zo goed in zijn.
Zoals ik al zei, schelden en zulks in het echt is niet mijn ding. Te bescheten
Precies. Maar hey, de vriend is een man, en alle mannen zijn klootzakken, dus haar gedrag doet er niet toe! Aldus figuren hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??
En dan zeg je iets over dat je vriend iets niet durft te vertellen, jij durft hem niet eens prive te confronteren met iets dat jullie aanging..
Vindt je het gek dat hij het toen ontkende?
Als dat "in een hoekje drijven en net zolang pressuren tot je hoort wat je wilt" globaal de methode is die jij hanteert om dingen op te lossen klink je niet echt als een fijne meid.
Inderdaad. Lijkt me heel raar om zulke dingen achter te houden of gewoon niet te vertellen als je een relatie hebt en samenwoont.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
het lijkt mij vrij logisch dat dat soort zaken verteld worden hoor.. ik zou het mijn vriend iig zeker vertellen als ik een kuur deed, lijkt me niet meer dan normaal dat je dat soort dingen deelt.
Eens is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??
En dan zeg je iets over dat je vriend iets niet durft te vertellen, jij durft hem niet eens prive te confronteren met iets dat jullie aanging..
Vindt je het gek dat hij het toen ontkende?
Als dat "in een hoekje drijven en net zolang pressuren tot je hoort wat je wilt" globaal de methode is die jij hanteert om dingen op te lossen klink je niet echt als een fijne meid.
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Maar TS, nog last van woedeaanvalletjes gehad afgelopen uur? Of wacht je totdat je vriend thuis is?
reageer ook nog ff op mijn post dan. Je bent nogal selectief in het informatie vergaren namelijk en je reacties worden daardoor ook een stuk minder waardevol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ze vreemd is gegaan zou ze MEER moeten vertellen dan voordat ze vreemd ging? Beetje rare conclusie, net alsof daarmee problemen *poef* opgelost zijn.
Ik zou dan gewoon keihard een andere man neuken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou gewoon wraak nemen door zelf ook een of andere kuur te gaan doen en dat dan ook niet aan hem vertellen !
Meid ik zou echt gaan nadenken of je dit dan wel wilt? Klinkt nou niet echt als een gezond karakter. Feit dat hij zijn medicijngebruik nu ook niet verteld. Ik weet het niet..maar ik zou er geen fijn gevoel bij hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Okselflos het volgende:
We hebben weer papier!
Mijn vriendinnen waren er niet bij toen ik hem confronteerde. Die zaten 150 meter verderop in de auto te wachten. Hij had pas door dat ze erbij waren toen ik zei dat ik weer ging. Hij is blijven ontkennen totdat hij zijn beste vriendin gesproken had, pas daarna belde hij op om te vertellen dat het inderdaad waar was, en dat was een dag later pas. Hij had zelfs zijn ouders in eerste instantie een andere versie verteld.
Blijkbaar heb jij ook last van je ogen ofzo, want ik zeg niet dat ik weinig thuis vertel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?
Luister je dan ook zo slecht?![]()
TS is boodschappen aan het doen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel als je het dan doet, doe het dan goed...
Naja, ik vind zelf dat je zoiets persoonlijk moet doen, zonder backup van je vriendinnen die in de auto zitten, het is tussen jullie twee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Okselflos het volgende:
We hebben weer papier!
Mijn vriendinnen waren er niet bij toen ik hem confronteerde. Die zaten 150 meter verderop in de auto te wachten. Hij had pas door dat ze erbij waren toen ik zei dat ik weer ging. Hij is blijven ontkennen totdat hij zijn beste vriendin gesproken had, pas daarna belde hij op om te vertellen dat het inderdaad waar was, en dat was een dag later pas. Hij had zelfs zijn ouders in eerste instantie een andere versie verteld.
dat is natuurlijk nog maar de vraag. daar hebben we zijn antwoord voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef Okselflos het volgende:
Hij hoeft zich tov mij toch niet te schamen dat hij medicatie tegen acne wil?!
Oh en dan voor het gemak maar even het verhaal omdraaien...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ook last van je ogen ofzo, want ik zeg niet dat ik weinig thuis vertel.
Dat maak jij er van. Lees op je gemak nog even het topic terug, misschien dat je het dan wel begrijpt
Je hebt geluk dat ik gisteren nog geneukt heb:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh en dan voor het gemak maar even het verhaal omdraaien...![]()
Je bent lief....
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Nog nooit meningsverschil over dit soort zaken gehad.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik gisteren nog geneukt heb:
quote:
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat hij dit niet verteld heeft.
Helaas helpt jullie verleden niet echt mee om het niet óók verdacht te vinden...
Het gaat over het niet delen, was je al zover?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????
Heb ik iets gemist en is anti-acne-middel de condoom van het nieuwe millennium ofzo ?
Het gaat niet alleen om dat anti-acne middel. Om de bijwerkingen en blijkbaar is het een heftig medicijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????
Heb ik iets gemist en is anti-acne-middel de condoom van het nieuwe millennium ofzo ?
In de meeste relaties hang je ook je leuter niet in een ander. Dat lijkt me een groter probleem dan die verrekte medicatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef Honey_Bee het volgende:
Nou ik snap je goed hoor TS.
Ik vind het niet bepaald normaal als zoiets niet verteld wordt. In een relatie moet je open naar elkaar zijn en hoef je dit soort dingen niet te verzwijgen.
Nou, hij heeft niet over de controle zelf gelogen, want ik ben meegeweest naar het ziekenhuis. Ik weet dus alleen niet wat er nou gecontroleerd is. Hij zei zelf dat hij ter plekke had gevraagd of ze zijn cholesterol ook wilden meten en volgens mij kan dat niet als je van je HA een formulier mee hebt gekregen waar op staat aangekruisd wat er getest moet worden. De controle was naar zijn zeggen om te kijken of het vaccin had gewerkt, de vorige controle was nl. misgegaan, ze hadden toen verkeerd getest, dus het moest opnieuw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Silk_dude het volgende:
Vrij triest dat hij niet vertelt dat hij aan zo'n zware kuur bezig is. Nog triester is dat hij liegt over zijn bloedcontroles.
Ja, maar iemand noemde het verdachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het gaat over het niet delen, was je al zover?
Dat hij in de toekomst, of misschien nu al, nog meer dingen niet verteld die er wel toe doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, maar iemand noemde het verdacht
Dat ze het vervelend vind dat ie gesloten is snap ik.
Maar wat is er verdacht aan het niet vertellen ? Waar verdenk je hem dan van als ie niet vertelt dat hij een acne-kuur volgt ?
En gij geleuft dat allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nou, hij heeft niet over de controle zelf gelogen, want ik ben meegeweest naar het ziekenhuis. Ik weet dus alleen niet wat er nou gecontroleerd is. Hij zei zelf dat hij ter plekke had gevraagd of ze zijn cholesterol ook wilden meten en volgens mij kan dat niet als je van je HA een formulier mee hebt gekregen waar op staat aangekruisd wat er getest moet worden. De controle was naar zijn zeggen om te kijken of het vaccin had gewerkt, de vorige controle was nl. misgegaan, ze hadden toen verkeerd getest, dus het moest opnieuw.
Nee nu niet meerquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.
Dat dus. Je leeft samen, dan kom je elkaar toch tegen in de badkamer met je doosje tabletten en dan vermeld je toch even tussen neus en lippen door waar die voor zijn. En als je naar de huisarts moet en je vriendin vraagt of je mee gaat boodschappen doen dan zeg je toch gewoon: "nee, ik moet even naar de huisarts".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:21 schreef tre het volgende:
[..]
Tja, ik vind het een beetje als de auto voor een APK brengen, daar heb je het toch ook met elkaar over als je samenwoont, hoe terloops ook. Zijn gewoon alledaagse beslommeringen. Who cares inderdaad, bijna daarom juist.
Juist. Waarom zoiets verbergen?! Dat is voor je zelf toch ook niet fijn, tenzij het al een tweede natuur geworden is op de 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat dus. Je leeft samen, dan kom je elkaar toch tegen in de badkamer met je doosje tabletten en dan vermeld je toch even tussen neus en lippen door waar die voor zijn. En als je naar de huisarts moet en je vriendin vraagt of je mee gaat boodschappen doen dan zeg je toch gewoon: "nee, ik moet even naar de huisarts".
Het lijkt me zelfs vrij moeilijk om dat soort dingen voor elkaar verborgen te houden. En juist daarom is het een beetje raar en snap ik dat TS het gevoel krijgt dat ze langs elkaar heen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |