abonnement Unibet Coolblue
pi_65910842
quote:

Is dat een item/programma wat wekelijks te zien is?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65911610
I'm on Setanta Sports?

Ja, maar volgens mij is het 2e seizoen net voorbij.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66031797
Check Youtube, staat genoeg op
pi_66118860


Een getrouwde man heeft negen uur in de auto gezeten voor een date met een Facebook-meisje. De Manchester-fan bleek echter lelijk voor de gek te zijn gehouden door twee Liverpool-supporters.

De Britse Stuart Slann was al weken in de ban van ene Emma die hij had ontmoet op de netwerksite Facebook. Na vele suggestieve berichtjes stapte Slann (39) in de auto en reed 650 kilometer om zijn geheime liefje te ontmoeten op een afgelegen boerderijtje in Aberdeen, Schotland. Nadat hij drie uur voor de deur had staan wachten tot ze 'klaar was met werken' werd hij op zijn mobiel gebeld door twee Liverpool-supporters met de mededeling dat het om een grap ging.

En hoewel de Brit uit Sheffield op dat moment dacht dat hij niet dieper kon zinken, werd het drama voor hem nog veel erger. De twee grapjassen bleken het telefoongesprek te hebben opgenomen en plaatsten dit op Facebook. Het duurde niet lang voor zijn echtgenote Louise (32) het verhaal ontdekte en hem het huis uitzette.

Slann had de mannen in november ontmoet tijdens een vakantie in Mexico. Ze hadden toen een beetje woorden gehad over welke voetbalclub het beste was
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_66119901
16-02-2009

Dan Agger (Liverpool): Inter Milan zou 8,5 miljoen euro over hebben om Agger wiens contract na dit seizoen nog een jaar doorloopt
van de reserve bank te verlossen (goal.com)



15-02-2009

José Manuel Reina (Liverpool):Zo vader, zo zoon. Volgens Miguel Reina, voormalig doelman van Atlético Madrid en vader van José Reina, ziet zijn zoon een overgang naar Los Colchoneros wel zitten. "In zijn jeugd had hij al een zwak voor Atlético. Hij moet zo snel mogelijk de overstap maken." Reina heeft bij Liverpool nog een contract tot medio 2012, maar gaf onlangs te kennen open te staan voor een terugkeer naar Spanje. (Radio Marca)

Óscar Sielva(Espanyol): lijkt het contingent aan Spanjaarden bij Liverpool uit te gaan breiden. Bij de transfer van Albert Riera naar Anfield Road afgelopen zomer bedong manager Rafa Benítez namelijk een eerste optie op de zeventienjarige middenvelder van Espanyol. De tiener maakte dit seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van los Periquitos en heeft inmiddels vijf wedstrijden achter zijn naam staan. (Marca, AS)

Rafael Benitez (Liverpool):krijgt zijn zin en zal nog deze week een nieuw contract tot medio 2013 ondertekenen. De oefenmeester van Liverpool krijgt meer bevoegdheden op technisch gebied en zal niet langer de transfers met algemeen directeur Rick Parry hoeven te bespreken. De Spaanse coach, wiens contract volgend jaar zomer afloopt, zal in de komende vier jaar achttien miljoen euro gaan verdienen. (
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:25:34 #181
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66140349
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef stevengerrard het volgende:


Een getrouwde man heeft negen uur in de auto gezeten voor een date met een Facebook-meisje. De Manchester-fan bleek echter lelijk voor de gek te zijn gehouden door twee Liverpool-supporters.

De Britse Stuart Slann was al weken in de ban van ene Emma die hij had ontmoet op de netwerksite Facebook. Na vele suggestieve berichtjes stapte Slann (39) in de auto en reed 650 kilometer om zijn geheime liefje te ontmoeten op een afgelegen boerderijtje in Aberdeen, Schotland. Nadat hij drie uur voor de deur had staan wachten tot ze 'klaar was met werken' werd hij op zijn mobiel gebeld door twee Liverpool-supporters met de mededeling dat het om een grap ging.

En hoewel de Brit uit Sheffield op dat moment dacht dat hij niet dieper kon zinken, werd het drama voor hem nog veel erger. De twee grapjassen bleken het telefoongesprek te hebben opgenomen en plaatsten dit op Facebook. Het duurde niet lang voor zijn echtgenote Louise (32) het verhaal ontdekte en hem het huis uitzette.

Slann had de mannen in november ontmoet tijdens een vakantie in Mexico. Ze hadden toen een beetje woorden gehad over welke voetbalclub het beste was
wat een streek

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 16-02-2009 22:47:40 ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:46:08 #182
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66141493
OMG
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66142292
Dan verdien je het ook wel gewoon he.. voor het feit dat je een Man U fan bent en een idioot
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 februari 2009 @ 12:29:26 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66515290
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef stevengerrard het volgende:
16-02-2009
Dan Agger (Liverpool): Inter Milan zou 8,5 miljoen euro over hebben om Agger wiens contract na dit seizoen nog een jaar doorloopt van de reserve bank te verlossen (goal.com)
Zou zonde zijn. Agger moet gewoon meer spelen.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef stevengerrard het volgende:


José Manuel Reina (Liverpool):Zo vader, zo zoon. Volgens Miguel Reina, voormalig doelman van Atlético Madrid en vader van José Reina, ziet zijn zoon een overgang naar Los Colchoneros wel zitten. "In zijn jeugd had hij al een zwak voor Atlético. Hij moet zo snel mogelijk de overstap maken." Reina heeft bij Liverpool nog een contract tot medio 2012, maar gaf onlangs te kennen open te staan voor een terugkeer naar Spanje. (Radio Marca)
En Reina moet helemaal blijven!
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef stevengerrard het volgende:
Óscar Sielva(Espanyol): lijkt het contingent aan Spanjaarden bij Liverpool uit te gaan breiden. Bij de transfer van Albert Riera naar Anfield Road afgelopen zomer bedong manager Rafa Benítez namelijk een eerste optie op de zeventienjarige middenvelder van Espanyol. De tiener maakte dit seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van los Periquitos en heeft inmiddels vijf wedstrijden achter zijn naam staan. (Marca, AS)
Klinkt veelbelovend. Riera doet het trouwens behoorlijk goed vind ik.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef stevengerrard het volgende:
Rafael Benitez (Liverpool):krijgt zijn zin en zal nog deze week een nieuw contract tot medio 2013 ondertekenen. De oefenmeester van Liverpool krijgt meer bevoegdheden op technisch gebied en zal niet langer de transfers met algemeen directeur Rick Parry hoeven te bespreken. De Spaanse coach, wiens contract volgend jaar zomer afloopt, zal in de komende vier jaar achttien miljoen euro gaan verdienen. (
Nu duidelijk is geworden dat Rick Parry aan het einde van het seizoen vertrekt gaat het allemaal duidelijk die kant op. Ik weet dat er veel LFC fans zijn die RP helemaal niets vinden en min of meer blij zijn dat-ie weg gaat. Zelf zou ik niet kunnen zeggen dat ik geheel voor of tegen ben, maar gezien situatie rond de transfer van Keane denk ik dat het wel verstandig is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_66545905
Aan de ene kant is het wel verstandig om Rafa alle macht te geven als je kijkt naar de resultaten die hij behaalt heeft. Aan de andere kant er is dan niemand om hem terug te fluiten bij transfers die uit den boze zijn. Daarbij zou ik ook niemand op kunnen noemen die de plek van Rafa kunnen innemen om dezelfde resultaten neer te zetten. En ons daadwerkelijk die Titel te bezorgen wat dit jaar zeker niet meer gaat gebeuren
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:38:03 #186
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_66644913
Ben blij dat we weten wat de reden is dat we dit jaar weer niet de titel binnenhalen.

Tuurlijk is het een gemis dat we Torres veel wedstrijden hebben moeten missen maar Rafa moet de schuld bij zich zelf zoeken want wat we daadwerkelijk hebben gemist zijn mensen die naast Gerrard en Torres een goal kunnen maken.

Als je dan weet dat je Keane 90 min op de bank laat zitten, Voronin verhuurt ( misschien niet de beste voetballer maar wel iemand met ervaring ) en dus weet dat je bij het wegvallen van Torres moet gokken op de jeugd dan ben je zelf schuldig aan het missen van scoringsvermogen.

En was het Rafa niet die 4 weken geleden aangaf dat LFC ook zonder Torres en Gerrard wedstrijden kon winnen en dus ook zonder hun mee kon doen met de titel!

In rafa do we trust maar het boetekleed aantrekken is misschien wat meer van toepassing nu!

Al met al is het al een beter seizoen dan vorig jaar dus we gaan nog steeds vooruit!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:53:20 #187
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66917326
mooioste wedstrijd van het seizoen

ongelofelijk wat een niveau en dito geconcentreerd spel
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:54:48 #188
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66917413
"Nederlands onderonsje die ik en dirk hebben gewonnen. " aldus ryan babel
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 maart 2009 @ 23:21:07 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_66918791
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef Fortitudo het volgende:
mooioste wedstrijd van het seizoen

ongelofelijk wat een niveau en dito geconcentreerd spel
Persoonlijk vond ik de thuiswedstrijd tegen SCUM mooier, maar ze speelden wel erg goed idd.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:34:25 #190
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66919362
hopelijk worden chelsea, man utd en barcelona ontlopen in de loting
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66919508
Mooi hoor
  dinsdag 10 maart 2009 @ 23:46:54 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66919898
waarom spelen ze gvd niet elke zaterdag zo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66919919
!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_66920955
Helden! Torres eindelijk winnen tegen Real en tweede keer dat hij tegen ze scoort, héérlijke wedstrijd! Real met hun arrogantie! Het feit dat Babel een aardige wedstrijd speelde (wat jij SG? ) en Dossena heeft gescoord zegt genoeg! Of wellicht zegt het meer over het niveau van die withemden.... Die 1e helft was in ieder geval wéérgaloos ... waarom niet in de PL!? Ik denk dat ik genoodzaakt ben mijn woorden terug te nemen

Toch jammer hoor...
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zal de gouden regel weer eens posten

2002/2003: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2003/2004: Real Madrid verslagen door Monaco; Monaco verslagen door FC Porto -> Winnaar CL
2004/2005: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door Liverpool -> Winnaar CL
2005/2006: Real Madrid verslagen door Arsenal; Arsenal verslagen door FC Barcelona -> Winnaar CL
2006/2007: Real Madrid verslagen door Bayern; Bayern verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2007/2008: Real Madrid verslagen door AS Roma; AS Roma verslagen door Manchester United -> Winnaar CL
pi_66922055
Godsetering, ik ben in de rust weer ff in de broek gesprongen om de 2e helft in the Irish Pub onder de Engelsen te vieren; wat een wedstrijd !
I was an atheist until I realized I was God
pi_66923384
Hoppa , geweldig resultaat waarbij we misschien wel geholpen zijn door de arbitrage maar niks minder verdiend! Babel was eindelijk weer eens opdreef!! Mag ook wel na mmmmmmmm 30 wedstrijden K*T te hebben gespeeld!

Jammergenoeg zie ik de bui alleen weer hangen voor komend weekend. .... Nu maar hopen dat ze eindelijk eens 2 super wedstrijden achter elkaar kunnen spelen ipv zaterdag weer als een natte krant lopen te ballen om met 3-0 naar huis gestuurd te worden!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_66924027
Wat een geweldige wedstrijd
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:52:03 #198
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_66924438
Spearing?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_66924562
Jongen uit de jeugd die in de wandelgangen de "nieuwe" Gerrard moet gaan worden. Aanvoerder van het reserve elftal en zit zeer dicht tegen het 1e elftal aan. Geweldige jonge speler!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 11:31:06 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66928903
met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat Liverpool geweldig speelde gisteren, ik heb zowaar genoten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')