Andere bewoners: Belangrijke en reeds vaak genoemd: nooiit meer mensen als willem en Mauries erin. Veel te saai. Stop er een student (geen Anouk, een echte) een poot (Geen Mauries, eentje die niet in deniel is, bedankt trouwens Theo) een pot, een bouwvakker (geen Ruud, een echte studentenhater) en een travestiet in. Dan nog wat gewone mensen zodat het klootjesvolk zich aangesproken blijft voelen. Vuurwerk gegarandeerd.
De tijd. 100 dagen is te lang, wordt saai. MAximaal 75 dagen, veel wegstemnominaties. Deze zorgenvoor ruzie en spanning.
De prijs. Op zijn minst 1.000.000. Mensen gaan dan niet meer uit zich zelf weg.
De locatie. Geen container in Almere, moet spannender plaats te vvinden zijn.
Internet. geen censuur meer. alles echt 24 7 te volgen via minstens 4 cameras die spannendste dingen uitzenden.
Verder: zich een beetje echyt aan de regels houden. Echt geen contact/privacy, etcetera.
Wie weet meer?
Vreemd genoeg kom ik één van de - voor mij 'wildste' - fantasieën nauwelijks tegen: hoe zou ik het daar als bewoner doen ? In de schoenen van Anouk bv, of in de positie van Maurice, hoe zou ik met Bart omgaan, erger nog: stel dat ik Bart was ?
En het allerergste: hoe saai zou IK zijn om naar te kijken, als ik daar zat en 24 uur gefilmd werd ?
Vreemd, dat 'saai' of 'niet saai' altijd over de-wereld-zonder-mij-erbij blijkt te gaan....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 20 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |