abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61028546
Nou is ons draadloos systeen thuis niet top notch maar werkt gewoon als ik het nodig heb. Alleen ik wordt het onderhand wel een beetje spuugzat als m'n moeder middle of the night naar de wc gaat want dan gaat de verbinding van 24Mbps naar 11
Zo fockin irritant als je met een potje counterstrike bezig ben of je matties moet backuppen met een raid @ WoW. Vorig keer viel het totaal weg doen ze echt 10x op moestnaar de schijthok . Ik heb zelf alles in m'n kamer zodanig ingericht dat er een miniem kans is op onderbrekingen in de verbinding maar dat wordt weer teniet gedaan door een zeug die met'r lichaam alle signalen moet blokkeren.

klacht: LOOP GODVERDOMME NIET DE HELE TIJD ROND!
*Hosselcopter*
pi_61028560

Je moeder blokkeert straling
Bier hier.
pi_61028579
wtf? :s Is je moeder zo dik ofzo?
pi_61028602
Ga eens gewoon slapen anders, en bedank je moeder morgenvroeg dat ze je goede internetverbinding betaald. Gameverlaafde snotneus!
pi_61028615
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Dibble het volgende:
Nou is ons draadloos systeen thuis niet top notch maar werkt gewoon als ik het nodig heb. Alleen ik wordt het onderhand wel een beetje spuugzat als m'n moeder middle of the night naar de wc gaat want dan gaat de verbinding van 24Mbps naar 11
Zo fockin irritant als je met een potje counterstrike bezig ben of je matties moet backuppen met een raid @ WoW. Vorig keer viel het totaal weg doen ze echt 10x op moestnaar de schijthok . Ik heb zelf alles in m'n kamer zodanig ingericht dat er een miniem kans is op onderbrekingen in de verbinding maar dat wordt weer teniet gedaan door een zeug die met'r lichaam alle signalen moet blokkeren.

klacht: LOOP GODVERDOMME NIET DE HELE TIJD ROND!
Plaat voor het hoofd hebben zit dus in de familie.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 02:48:29 #6
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61028937
Misschien moet je eens proberen om lekker eens geen games te spelen zo laat. Je kunt veel beter bier gaan drinken met vrienden.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_61028962
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 02:48 schreef Koenholio het volgende:
Misschien moet je eens proberen om lekker eens geen games te spelen zo laat. Je kunt veel beter bier gaan drinken met vrienden.
Dat is stoer he?
bier drinken, ga weg meeloper.

TS mag van mij lekker gamen
pi_61028976
In plaats van iets aan de situatie te doen komt TS hier op FOK klagen omdat zijn moeder naar het toilet gaat.

Royal sadness is hier wel op zijn plaats!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 02:54:11 #9
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61028980
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 02:51 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Dat is stoer he?
bier drinken, ga weg meeloper.

TS mag van mij lekker gamen
Je kunt ook bier drinken met je vrienden en gamen tegelijk. n00b
Guanine en Cytosine! *O*