Ja - 1quote:
Ja dus, ik kom ook nooit bij de bakker eigenlij, maar dan hoef ik hier toch ook niet te vragen of ze daar ook brood verkopenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ben daar nog nooit geweest.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja - 1
Dus nu ben je ze kwijt
Ja maar...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus, ik kom ook nooit bij de bakker eigenlij, maar dan hoef ik hier toch ook niet te vragen of ze daar ook brood verkopen
quote:
optioneelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar...
och...
Ik dacht dat je t zelf moest maken ofzo...
Heb je zelf geen school ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar...
och...
Ik dacht dat je t zelf moest maken ofzo...
1 sept begint mijn school pasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zelf geen school ofzo?
Ik hoef pas volgende week te beginnen, dan heb ik intro -week
Geen zin.![]()
Net zoveel zin als twee die geen zin hebben.
Mja, dat je dan van dat spullie haalt en dan een cake bakt ofzo.quote:
Oma spreekt: beker anijsmelkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:19 schreef santax het volgende:
Bah kan niet slapen :|
optional is in dollars, it's cheapquote:
Mja, ik zou dat inderdaad al gedaan hebben, ware het niet dat mijn melk zuur wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oma spreekt: beker anijsmelk
Tip 2: als je geen warme melk lust, doe het dan niet.
Mwoah, kan ik nu niet, woon nog thuisquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dat je dan van dat spullie haalt en dan een cake bakt ofzo.
Dat wil ik nog altijd een keer doen.
Ik over een week niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mwoah, kan ik nu niet, woon nog thuis
Mja maak er dan bitterkoekjes vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dat je dan van dat spullie haalt en dan een cake bakt ofzo.
Dat wil ik nog altijd een keer doen.
Anijs-yoghurt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:21 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, ik zou dat inderdaad al gedaan hebben, ware het niet dat mijn melk zuur was
Ja, of hash brownies...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja maak er dan bitterkoekjes van [ afbeelding ]
Ik denk niet dat z'n ouders blij zijn met die luchtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik over een week niet meer.
En wat dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |