quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:55 schreef LastRequest het volgende:
Heb ik nou met m'n bitcherigheid het topic gekilled?
Nou Mik ik hoop oprecht dat je niet echt denkt dat ik een bitch ben!quote:
Eigenlijk zit je heel hypocriet leuk te doen ter plekke, maar tegenover anderen (in dit geval op fok) zit je ze gewoon af te zeiken. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou Mik ik hoop oprecht dat je niet echt denkt dat ik een bitch ben!
Anders moet je misschien met onze gezamenlijke kennis praten, die vindt me volgens mij iig aardig
Lieve schat, ik zit je gewoon te fokkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Nee hoor ik doe helemaal niet leuk tegen ze.. dat heb ik laatst toch ook gepost.
Ben ze ook niet hypocriet leuk gaan opzoeken in Frankrijk daarom.
Ik moet volgens mij met jouw mentoren feesten, volgens mij heb ik half iets geroepen van ja wij komen welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yashi, moet jij niet met je leger kindjes op stap zijn?
Ik ga stiekem toegeven dat ik daarstraks dacht omg straks komt Yasha en dan heb ik digitale ruzie met Mikkie en dan moet ik het er met Yasha over hebben want ik weet niet wat ik moet doenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ga stiekem toegeven dat ik daarstraks dacht omg straks komt Yasha en dan heb ik digitale ruzie met Mikkie en dan moet ik het er met Yasha over hebben want ik weet niet wat ik moet doen
Maar kennelijk is de aantrekkingskracht zo groot dat die perso(o)n(en) toch nog terug kom(t)(en), moet je nagaan hoe leuk we zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ben erg kansloos
Maar ik heb gehoord hoe gepraat wordt over mensen die met ruzie dit topic hebben verlaten
Mja dat zal vandaag wel meevallen. Maar dan doe ik lekker rustig aan en ga ik niet te laat naar bed, ben ik morgen weer fitquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht gister ook dat daar een rij stond maar dat waren rokers
Dat is wel zonde zeg. Je verheugt je op de intro, maar door schrale kutkinderen wordt het lang niet wat je verwacht had, da's wel zonde...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar, nee het is kansloos en ik wil het er niet meer over hebben
Dan kan ik me zo'n beslissing wel voorstellen inderdaad. En als je er zelf achter staat, gewoon volhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Weet ik haha, maar schrik er meer zelf van dat het me toch wat doet! Thanks, weet ik dat ook weer haha.
Maare ik ben het gewoon zat dat ik al 10 jaar ofzo ongeveer 500% voor ze klaar sta en ik er zo weinig voor terug krijg. Moeilijke uitgebreide verhalen die ik je zal besparen, maar ik had het er mee gehad. M'n beste vriendin ook maar die woont daar nog dus die zeurt tegen mij maar gaat ondertussen wel elke dag de kroeg met ze in.. sta er een beetje alleen in dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |