abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61026238
Nee thuis is Wageningen.

Hmmm ik vraag me af of 3 weken te vergelijken is met fulltime? Maar ik heb er zelf verder geen problemen mee.. en het zal waarschijnlijk ook een stuk minder kosten of niet?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61026272
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:55 schreef LastRequest het volgende:
Heb ik nou met m'n bitcherigheid het topic gekilled?
ja.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61026303
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

ja.
Nou Mik ik hoop oprecht dat je niet echt denkt dat ik een bitch ben!
Anders moet je misschien met onze gezamenlijke kennis praten, die vindt me volgens mij iig aardig
pi_61026309
social skills
Ja doei.
pi_61026327
Hoe irritant, als de mensen met wie je evt zou gaan stappen niet terug smsen (omdat ze waarschijnlijk hun telefoon niet bij zich hebben). Nu weet ik niet wie er gaan en waar naartoe. En om nou over 'n half uur in mn eentje de stad in te gaan in de hoop dat ik vrienden tegenkom op de plek waar ik ze verwacht, dat zie ik dan ook weer niet zitten
Zerg schreef:
pi_61026339
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Nou Mik ik hoop oprecht dat je niet echt denkt dat ik een bitch ben!
Anders moet je misschien met onze gezamenlijke kennis praten, die vindt me volgens mij iig aardig
Eigenlijk zit je heel hypocriet leuk te doen ter plekke, maar tegenover anderen (in dit geval op fok) zit je ze gewoon af te zeiken. Beetje jammer.
Zerg schreef:
pi_61026385
Nee hoor ik doe helemaal niet leuk tegen ze.. dat heb ik laatst toch ook gepost.
Ben ze ook niet hypocriet leuk gaan opzoeken in Frankrijk daarom.
pi_61026547
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Nee hoor ik doe helemaal niet leuk tegen ze.. dat heb ik laatst toch ook gepost.
Ben ze ook niet hypocriet leuk gaan opzoeken in Frankrijk daarom.
Lieve schat, ik zit je gewoon te fokken . Al de hele tijd
Zerg schreef:
pi_61026579
Ik moet zeggen dat je wel een gevoelige snaar hebt geraakt

Heb namelijk amper contact met ze sinds ik dat laatst besloten had, op 2 vriendinnen na.. en ik baal er wel een beetje van.
pi_61026600
Mja dat kon ik ook niet weten

Maar waarom heb je besloten tot minder contact dan?
Zerg schreef:
pi_61026656
Weet ik haha, maar schrik er meer zelf van dat het me toch wat doet! Thanks, weet ik dat ook weer haha.
Maare ik ben het gewoon zat dat ik al 10 jaar ofzo ongeveer 500% voor ze klaar sta en ik er zo weinig voor terug krijg. Moeilijke uitgebreide verhalen die ik je zal besparen, maar ik had het er mee gehad. M'n beste vriendin ook maar die woont daar nog dus die zeurt tegen mij maar gaat ondertussen wel elke dag de kroeg met ze in.. sta er een beetje alleen in dus
pi_61026685
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yashi, moet jij niet met je leger kindjes op stap zijn?
Ik moet volgens mij met jouw mentoren feesten, volgens mij heb ik half iets geroepen van ja wij komen wel

Maar, nee het is kansloos en ik wil het er niet meer over hebben
pi_61026697
En nu ga ik even teruglezen
pi_61026705
Yash ga je nou helemaal niet meer iets leuks doen? Dat is stom (Niet van jou maar meer omdat je mentor bent en dan hoor je het leuk te hebben)
pi_61026726
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nu ga ik even teruglezen
Ik ga stiekem toegeven dat ik daarstraks dacht omg straks komt Yasha en dan heb ik digitale ruzie met Mikkie en dan moet ik het er met Yasha over hebben want ik weet niet wat ik moet doen
pi_61026785
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik ga stiekem toegeven dat ik daarstraks dacht omg straks komt Yasha en dan heb ik digitale ruzie met Mikkie en dan moet ik het er met Yasha over hebben want ik weet niet wat ik moet doen
!
Zerg schreef:
pi_61026794
Ja ik ben erg kansloos
Maar ik heb gehoord hoe gepraat wordt over mensen die met ruzie dit topic hebben verlaten
pi_61026835
Okay, zojuist besloten niet meer te gaan stappen. Ben behoorlijk gaar en bij de Inferno staat een enorme rij, daar ga ik niet ook nog eens in staan. Dus dan pak ik hier nog maar even een pilsje .
Zerg schreef:
pi_61026854
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik ben erg kansloos
Maar ik heb gehoord hoe gepraat wordt over mensen die met ruzie dit topic hebben verlaten
Maar kennelijk is de aantrekkingskracht zo groot dat die perso(o)n(en) toch nog terug kom(t)(en), moet je nagaan hoe leuk we zijn
Zerg schreef:
pi_61026856
Ik dacht gister ook dat daar een rij stond maar dat waren rokers
pi_61026880
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht gister ook dat daar een rij stond maar dat waren rokers
Mja dat zal vandaag wel meevallen. Maar dan doe ik lekker rustig aan en ga ik niet te laat naar bed, ben ik morgen weer fit .
Zerg schreef:
pi_61026888
Ik heb nog niet terug gelezen maar ik vind het nu al briljant
pi_61026903
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Maar, nee het is kansloos en ik wil het er niet meer over hebben
Dat is wel zonde zeg. Je verheugt je op de intro, maar door schrale kutkinderen wordt het lang niet wat je verwacht had, da's wel zonde...
Zerg schreef:
pi_61026925
Ga es teruglezen dan slome
pi_61026943
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Weet ik haha, maar schrik er meer zelf van dat het me toch wat doet! Thanks, weet ik dat ook weer haha.
Maare ik ben het gewoon zat dat ik al 10 jaar ofzo ongeveer 500% voor ze klaar sta en ik er zo weinig voor terug krijg. Moeilijke uitgebreide verhalen die ik je zal besparen, maar ik had het er mee gehad. M'n beste vriendin ook maar die woont daar nog dus die zeurt tegen mij maar gaat ondertussen wel elke dag de kroeg met ze in.. sta er een beetje alleen in dus
Dan kan ik me zo'n beslissing wel voorstellen inderdaad. En als je er zelf achter staat, gewoon volhouden . En die vriendin moet je af en toe gewoon een spiegel voor houden, net als ik nu kennelijk bij jou deed. .
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')