Open er een topic overquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:05 schreef krapula het volgende:
klacht: mensen die niet bestaande woorden willen gebruiken voor scrabble!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op hun vriendensiteprofielen (mooi woord voor scrabble) persé een foto van zich springend op het strand moeten hebben. Iedereen heeft dat al, het is niet meer orgineel.
Klacht: spring-op-het-strand-foto's op hyves of MySpace en dergelijke.
Klacht 2: ajacieden die denken dat ze kampioen worden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Potver, ik zag er vandaag nog over te denken om precies zo'n klacht te openen![]()
![]()
Over klacht 2: met 16 vingers in de neus!
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Saillant detail: Nadat ik je moeder op het strand had genomen sprong ze van vreugde.
Dat ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Pic ter illustratie:
LOOK AT ME, I'M AN ATTENTION WHORE !!
[ afbeelding ]
Ik ruik hier een strandspringster.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef PeZu het volgende:
waar je je druk over kunt maken zeg, dan heb je echt geen leven_!
Dan moet je een flink grote neus hebben...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Over klacht 2: met 16 vingers in de neus!
you couldn;t be more offquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ruik hier een strandspringster.
kamelensleepwagen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef afcajos het volgende:
Bespeur ik daar trouwens een camel tow?
Jij zult morgen wel op de FP van Yvonne staan, en binnenkort een chantage-mailtje krijgen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
kamelensleepwagen?
geil kutje heeft dat springende sletje trouwens. zou wel even tussen de beentje willen springen.
Oi! wie is datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:08 schreef afcajos het volgende:
Pic ter illustratie:
LOOK AT ME, I'M AN ATTENTION WHORE !!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |