die strooien gelijk met slotjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:51 schreef afcajos het volgende:
Het is maar goed dat ze op die hooliesite niet zulke modjes als wij hier hebben
Eens met GTquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
Dit moeten we erin houden, kansloze websites gaan baggeren
Hahaha, zou ie een leuke dag in slagharen hebben gehad?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
Bradley
Thursday, 21. August 2008 23:51 Write a comment
Iemand nog een piano kopuh?
You can thank me later!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
En voor ons ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Die kloon verpest het toch voor zichzelf.
www.pro-ana.be heeft ook een chatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
Met ketchup mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nu even een tosti eten, want ik heb honger..
Iemand?
Het is leuker om op hyves(zoals die veganisten) krabbels te zetten, die komen ngo wel eens hierheen. In een gastenboek zijn ze niet vaak online.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor om straks een forum/fastenboek van een christensite onder te spammen?
Bedankt voor de suggestiequote:
idem hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nu even een tosti eten, want ik heb honger..
Iemand?
180CCquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is leuker om op hyves(zoals die veganisten) krabbels te zetten, die komen ngo wel eens hierheen. In een gastenboek zijn ze niet vaak online.
linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef santax het volgende:
Die pro ana site ga ik echt niet heen gek. Geintjes maken van zwakbegaafden is grappig, maar geintjes maken over mensen die echt zo ziek zijn... Dat laat ik maar aan jullie over.
De christenen daarentegen
feli homiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:57 schreef tard het volgende:
yo negers, ik ben over 3min jarig jweetz
Die zijn ook echt ziekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:56 schreef santax het volgende:
Die pro ana site ga ik echt niet heen gek. Geintjes maken van zwakbegaafden is grappig, maar geintjes maken over mensen die echt zo ziek zijn... Dat laat ik maar aan jullie over.
De christenen daarentegen
Ja, dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:57 schreef tard het volgende:
yo negers, ik ben over 3min jarig jweetz
Wat een hoax...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:59 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een pareltje gevonden jongens
http://guestbook.superstats.com/guest.html?u=chjc&b=1&show=1
ze willen gewoon niet vreten ze hebben geen lepra ofzoquote:
quote:Sepp Blatter
Thursday, 21. August 2008 23:59 Write a comment
je kankahmoedur. RELLUHHH
Feyenoordfan1:
Wajoo is dit echt sepp blatter?
SC KLB trekt aan.. en watquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef reetveter het volgende:
Wie is die kneus die hier net komt kijken en lult dat die jarig is.
Wat hij jarig dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker is niet meer jarig.
Supertard, maar dan z'n originele account.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:01 schreef reetveter het volgende:
Wie is die kneus die hier net komt kijken en lult dat die jarig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |