Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef McKillem het volgende:
TS gaat naar de mac.![]()
![]()
[...hoop tekst...]
Toch maar eens kappen met die keten te bezoeken.
Daar ben ik dan natuurlijk veel te tolerant voor (in het kader van: iedereen heeft wel eens een hoerendag) en eet gewoon mijn stiekem veel te dure patat zonder majo op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook even om de manager vragen daar en het er met hem/haar over hebben want zo'n gedrag van het personeel wordt niet getolereerd bij de McDonalds als het goed id.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Ik verwachtte eerlijk gezegd een bar slechte lemming, maar dit is gewoon een terechte klacht.
Sinds wanneer heb jij zo'n mooie avatarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nikmans het volgende:
TS laat zich afpoeieren door mcdonald's personeel
ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Nobu het volgende:
Ik verwachtte eerlijk gezegd een bar slechte lemming, maar dit is gewoon een terechte klacht.
Bedankt broederquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef Maurari het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n mooie avatar
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Had je maar naar de Microsoft winkel moeten gaan
Terechte reprimande, erg slecht. Ga direct corrigeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef EgoTrippin het volgende:
"u zij" ???????????????????????????????????????????!
Flirten kan uitlopen tot relatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef deepart het volgende:
Flirten is de sleutel tot alles... mits knap meisje... kun je alles klaarspelen
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Flirten kan uitlopen tot relatie.
Ze leek 16, ik ben 22. You do the math.
Dan is 'al een tijdje 13' ook nog wel te doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20en dan 4 jaar verschil
No thanks.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Een sex relatie met een 16 jarige kan makkelijk. sowieso is 6 jaar verschil te doen. hebk ook weleens, al ben ik net 20en dan 4 jaar verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |