Daar denkt die baksteen die ik vroegâh gekopt heb heel anders over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:02 schreef Dagonet het volgende:
Iemand die een klacht van een regel meent te moeten samenvatten heeft sowieso het IQ van een gehandicapte baksteen.
Okay.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
OH! Hij wenst me de dood toe. Dat is een ban he, met je strakke beleid.
*Gaat in MED F5-en*quote:
Wat een charmeoffensief weer Chrisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*Gaat in je fotoboek F5'en, hopende op nieuwe pics.*!
MILF hunter.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
*Gaat in je fotoboek F5'en, hopende op nieuwe pics.*!
Dat kan je wel aan mij overlaten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een charmeoffensief weer Chris
Hoe ver zit je in hun reet? Klaagbaak is voor klachten. Als mijn klacht jeuk is, hoort hij in klaagbaak. Als mensen last hebben van vasthangende stront wordt het wel in klaagbaak gelaten, maar God forbid als iemand last van jeuk heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De MODs zijn goed bezig. Alle topics horen gewoon goed gecategoriseerd te zijn, anders wordt het een JanBoel.
Zo ben ik, machtsgeil. En in een pokkebui.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe ver zit je in hun reet? Klaagbaak is voor klachten. Als mijn klacht jeuk is, hoort hij in klaagbaak. Als mensen last hebben van vasthangende stront wordt het wel in klaagbaak gelaten, maar God forbid als iemand last van jeuk heeft.
Kansloze poging om hun macht bot te vieren weer.
Jouw topics moeten per definitie allemaal naar ONZ worden verplaatst.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:48 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben het met je eens. Mijn prachttopic over jeukende baarden wordt zonder overleg in ONZ gedumpt
Kan toch wel zo geprogrammeerd worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jouw topics moeten per definitie allemaal naar ONZ worden verplaatst.
Maar KLB is leuker, die heeft tenminste een SCquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 06:46 schreef Rotzooi het volgende:
Mwah, KLB & ONZ zou je zo kunnen samenvoegen, het is allebei bagger & chaos
Maar waarom zeggen ze dan steeds dat daar geen SC mocht?quote:
Paint het ff anders...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef Tuvai.net het volgende:
...die alle topics uit KLB verplaatsen. Ik heb zojuist maar liefst drie keer in een ander forum gepost terwijl ik dacht dat ik in een KLB topic zat te posten. Mijn principes, wat doe je!
Samenvatting: kutmods die alle topics uit KLB verplaatsen. Ik heb zojuist maar liefst drie keer in een ander forum gepost terwijl ik dacht dat ik in een KLB topic zat te posten. Mijn principes, wat doe je!
ik las HIVquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:13 schreef Misstique het volgende:
Ik dacht dat dit over HW zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |