99% kutmuziek daar... nederlandse bagger maar zo nu en dan een lekker nummertje ja... snap niet helemaal de naam van de zender aangezien ze ook buitenlandse muziek uitzendenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef afcajos het volgende:
Radio 100% NL haast geen reclame en lekkere meezingers
Heb wel een pauperauto (Punto ui 97quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je geen enorme pauperauto hebt heb je vast een cd-spelert-->brand wat cd'tjes en je problemen zijn weg
Tja kan er niks aan doen maar in die tijd is ook naar de snelweg rijden een parkeerplekje vinden en lopen naar het adres meegerekend dus als ik 5 over wegga ben ik er meestal om 5 over half al dus is een half uurtje voor 35 km... valt idd best tegen ja tja krijg je he met Rotterdamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef Ronhui het volgende:
anderhalf uur over 70 km? GA eens wat eerder van huis man
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd. zit ook net als TS 2 uur per dag in de auto zo'n beetje. BNR vind ik dan nog wel interessant qua nieuws en fiancieel beursnieuws (zeker nu met die beursperikelen en olie-ellende). Maar na een 20 minuten geloof ik het verder wel. Maarja dan de rest. Die DJ van SLAM!FM praat zo snel en opzweperig alsof elk feitje die hij noemt (dat de vorige avond al op de FOK FP heeft gestaan) een wereldgebeurtenis van formaat is. Veelal is SLAMFM en 3FM een enorm dom gelul, vooral als de DJ's 'discussies' gaan voeren. Vreselijk, zo dom, echt.
De piraten zijn te erg voor woorden; verder is het bij iedere reclame snel drukken op Search.
Per rit ga ik dus minstens 15 keer de hele FM band af op deze manier. Met als gevolg dat ik meestal gewoon weer bij BNR blijf hangen. Niets aan te doen, de Nederlandse radio is van een triestheid op topniveau.
IK HEB JE LIEF !!! WAT MOET IK ZONDER JOUquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef afcajos het volgende:
Radio 100% NL haast geen reclame en lekkere meezingers
Amen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef northernlight81 het volgende:
Radio wordt echt steeds slechter lijkt wel. De mainstream zender zenden vooral reclame en telefoongesprekken uit. Zelfs Evers die een paar jaar terug nog echt leuk was kan niks anders meer bedenken dan zoveel mogelijk mensen bellen. Je hoort ook veel te veel hetzelfde. 538, 3FM, Royaal.. het is de hele dag hetzelfde. Met als uurlijk dieptepunt de flitspalen, hoeveel van de luisteraars zouden daar nou net rijden en er ook nog op letten. Dat is gewoon nog irritanter dan filemeldingen, die ook echt van de jaren 80 zijn. Zend dat irritante gedoe dan uit op 1 zender ipv allemaal.
Veronica heeft dan wel goede muziek, maar echt waardeloze dj's, vooral 's middags. Van die hele flauwe grapjes, die ze dan ook nog 10x gaan herhalen. Verder geven ze nu een oude Ferrari weg, waardoor ze echt iedere 20 minuten even een paar minuten daarover moeten lullen, onder het genot van de intro van eye of the tiger die op loop staat.
Ben het dus echt volledig met de klachten van ts eens. Ze moeten een maximum aan reclame per uur vaststellen en alle irritante storende kutreclames verbieden. Mobiele telefoon, slurpgeluiden, die kut Unox tune uit de jaren 50 etc. moeten gewoon niet mogen op de radio.
Klacht 1: TS rijdt 46.67 km per uurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef Pollewoppie het volgende:
Sinds kort rijd ik elke dag zo'n 70 km per dag naar mijn werk, hierdoor vertoef ik ongeveer 1,5 uur per in mijn auto vind het daarom erg fijn om deze tijd te veraangenamen met een fijn muziekje vanuit mijn kekke autoradio.
Klacht 2: Ontzettende drukke reclame's:
zijkerige nummer!! Samenvatting: TS is zijn mp-3tjes op zijn radio zat maar luisterd ze toch maar omdat er op de radio gewoon geen zak meer is om te luisteren!!!!!!!!
Wel handig, want met 200 bpm weet je al na 0,3 seconden dat je door kan schakelen naar de volgende zender!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zet dan arrow op
overigens is hier nu piraat in de lucht die alleen maar hardcore uitzend
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:53 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Klacht 1: TS rijdt 46.67 km per uur
Klacht 2: TS schrijft reclames met 's
Klacht 3: TS schrijft zeikerig met lange ij
Klacht 4: TS schrijft 'luisterd'
Alleen in het weekend, 's avonds is het goed te doen. Ik luister het eigenlijk alleen als ik in de auto zit, achter de pc heb ik internet radio aan staan, Studio 80 of DT Radio, beide wel een beetje zoals het oude ID&T radio.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Slickk het volgende:
Slam FM is 's morgens vroeg wel relaxed toch? Geen gelul, iets van morning jam ofzo.
Fresh fm is ook niet overal te ontvangen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |