abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61018760
Sinds kort rijd ik elke dag zo'n 70 km per dag naar mijn werk, hierdoor vertoef ik ongeveer 1,5 uur per in mijn auto vind het daarom erg fijn om deze tijd te veraangenamen met een fijn muziekje vanuit mijn kekke autoradio.

Alleen in twee weken tijd zijn er hierdoor al een zee van klachten bij mij ontstaan die ik hieronder haarfijn voor jullie , lieve lezertjes, gaat uitleggen!

Klacht 1: Hoeveelheid reclame en journaal: In de anderhalf uur dat ik in de auto zit hoor ik denk ik iets van 5 complete nummers de rest is allemaal geouwehoer, reclame, journaal en filemeldingen. Ik heb weleens het idee dat er meer uren gelul op de radio is als daadwerkelijk muziek!

Klacht 2: Ontzettende drukke reclame's: Zoals bovenstaand al aangeeft, een groot deel van de tijd in de auto luister ik naar reclames, als de reclame's ook nog een beetje leuk zijn om naar te luisteren maar nee!!!!! Menig Fokker herkent de volgende reclame's vast wel: Blokker fotoservicereclame met Loes Luka (zo ontzettend druk), Snel, Sneller enz.. van inholland geloof ik (walgelijk irritante stem heeft die vent) en de reclame waarin een voetbalwedstrijd word nagedaan maar wat dan gaat over foto's inplakken ofzo ( )

Klacht 3: Herhaling van de nummers: Man o man wat word dat vervelend!!!! Hoevaak ik niet wegzap van 538 omdat voor de zoveelste keer Tiesto of Anouk langskomt met elke keer hetzelfde zijkerige nummer!! En nog iets sinds het nummer "Boogie Tonight" uit is gekomen draait 538 deze standaard 3 keer per dag, dag in dag uit! Kom op dat nummer is toch ook gewoon een keer klaar!!!!!

Klacht 4: Bereik: Nu zou je denken, TS zeur niet zo en ga naar een andere zender, maar tegenwoordig word op elke zender dezelfde zooi uitgezonden! vroeger had Slam FM nog een beetje Dance muziek enzo maar dat is ook gewoon een 538-achtige zender geworden en tot overmaat van ramp ontvang ik thuis en bij mijn werk Slam wel maar tussendoor stoort hij continue terwijl je mag verwachten dat je in een wereldstad als Rotterdam toch wel een beetje bereik hebt!!

Samenvatting: TS is zijn mp-3tjes op zijn radio zat maar luisterd ze toch maar omdat er op de radio gewoon geen zak meer is om te luisteren!!!!!!!!
pi_61018783
Radio 100% NL haast geen reclame en lekkere meezingers
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61018810
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef afcajos het volgende:
99% kutmuziek daar... nederlandse bagger maar zo nu en dan een lekker nummertje ja... snap niet helemaal de naam van de zender aangezien ze ook buitenlandse muziek uitzenden
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:20:13 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_61018817
Ik ben 't eens met Pollewoppie!.. ** **
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_61018860
Reclames zijn er wel te veel, elk half uur nieuws is wel handig en dat gelul is beter dan de muziek die tegenwoordig gedraaid word. Gewoon 5 min gelul --> muziekje --> gelul --> enz
You dream it, I live it.
pi_61019520
Als je geen enorme pauperauto hebt heb je vast een cd-spelert-->brand wat cd'tjes en je problemen zijn weg
pi_61019556
*eens is

*kopieert nog extra muziek naar zijn mobiele harde schijf
So we just called him Fred too
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:56:38 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61019913
Idd. zit ook net als TS 2 uur per dag in de auto zo'n beetje. BNR vind ik dan nog wel interessant qua nieuws en fiancieel beursnieuws (zeker nu met die beursperikelen en olie-ellende). Maar na een 20 minuten geloof ik het verder wel. Maarja dan de rest. Die DJ van SLAM!FM praat zo snel en opzweperig alsof elk feitje die hij noemt (dat de vorige avond al op de FOK FP heeft gestaan) een wereldgebeurtenis van formaat is. Veelal is SLAMFM en 3FM een enorm dom gelul, vooral als de DJ's 'discussies' gaan voeren. Vreselijk, zo dom, echt.
De piraten zijn te erg voor woorden; verder is het bij iedere reclame snel drukken op Search.
Per rit ga ik dus minstens 15 keer de hele FM band af op deze manier. Met als gevolg dat ik meestal gewoon weer bij BNR blijf hangen. Niets aan te doen, de Nederlandse radio is van een triestheid op topniveau.

[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 21-08-2008 21:02:34 ]
How can I make this topic about me?
pi_61020465
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je geen enorme pauperauto hebt heb je vast een cd-spelert-->brand wat cd'tjes en je problemen zijn weg
Heb wel een pauperauto (Punto ui 97 ) maar dat terzijde, radio is wel oke kan ook MP3 van USB stick doen maar die muziek heb ik inmiddels ook allemaal wel weer gehad... ga maar eens wat nieuwe zooi erop zetten denk ik...
  FOK!fotograaf donderdag 21 augustus 2008 @ 21:15:52 #10
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61020493
anderhalf uur over 70 km? GA eens wat eerder van huis man
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:35:21 #11
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61021085
Eens met TS, herken het probleem. Moet ook elke dag 130 km rijden (retour).
Tics van je petten.
pi_61021366
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef Ronhui het volgende:
anderhalf uur over 70 km? GA eens wat eerder van huis man
Tja kan er niks aan doen maar in die tijd is ook naar de snelweg rijden een parkeerplekje vinden en lopen naar het adres meegerekend dus als ik 5 over wegga ben ik er meestal om 5 over half al dus is een half uurtje voor 35 km... valt idd best tegen ja tja krijg je he met Rotterdam
pi_61029071
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd. zit ook net als TS 2 uur per dag in de auto zo'n beetje. BNR vind ik dan nog wel interessant qua nieuws en fiancieel beursnieuws (zeker nu met die beursperikelen en olie-ellende). Maar na een 20 minuten geloof ik het verder wel. Maarja dan de rest. Die DJ van SLAM!FM praat zo snel en opzweperig alsof elk feitje die hij noemt (dat de vorige avond al op de FOK FP heeft gestaan) een wereldgebeurtenis van formaat is. Veelal is SLAMFM en 3FM een enorm dom gelul, vooral als de DJ's 'discussies' gaan voeren. Vreselijk, zo dom, echt.
De piraten zijn te erg voor woorden; verder is het bij iedere reclame snel drukken op Search.
Per rit ga ik dus minstens 15 keer de hele FM band af op deze manier. Met als gevolg dat ik meestal gewoon weer bij BNR blijf hangen. Niets aan te doen, de Nederlandse radio is van een triestheid op topniveau.

Bijna niks aan toe te voegen.
het is jammer dat de piraten alleen maar NL muziek draaien.
Een dikke piraat met dance only lijkt me wel wat!
Ik luister geen radio meer, radio is een debiel medium geworden door zender zoals slam FM 538 en het toppunt 100% straight from hell 100% NL oftwel huppelkut FM
het agentschap telecom zou die zender per direct uit de lucht moeten halen wegens een aanslag op de zenuwen!
pi_61030024
3fm
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:04:39 #15
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61030844
volledig eens met de klacht!
alleen programma's als de Arbeidsvitaminen zijn nog wel te pruimen.

en waar ik me ook altijd kapot aan irriteer is dat wanneer Anouk, Blof, Lenny Kravitz, of andere popperige rockbandjes weer eens een nieuw plaatje hebben dat die te pas en te onpas worden gedraaid. de laatste tijd is dit heel erg bij die vrouwelijke singersongwriter kutplaten (Duffy, Adele en weet ik veel wat voor schijtartiesten nog meer).

als ze nou op die zenders alleen al eens alle 100 platen uit de top 100 zouden draaien dan was er al een stuk meer afwisseling op de radio, maar wij moeten het doen met 10 plaatjes uit die lijst en die hoor je de hele dag lang, en als je probeert weg te zappen en je hebt een leuke zender gevonden dan is gegarandeerd het volgende nummer wat ze draaien precies dat schijtnummer wat je eerder hebt weggezapt.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:19:12 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_61031063
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef afcajos het volgende:
IK HEB JE LIEF !!! WAT MOET IK ZONDER JOU

EEN MAN WEET NIET WAT IE MIST EEN MAN WEET NIET WAT IE MIST !!!

gvd wat zing ik die zooi altijd kk hard mee, als ik weer eens in de file sta met allemaal mongolen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_61031125
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef Pollewoppie het volgende:

koop meer muziek
pi_61032377
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef rival het volgende:

[..]

koop download meer muziek
pi_61162217
Radio wordt echt steeds slechter lijkt wel. De mainstream zender zenden vooral reclame en telefoongesprekken uit. Zelfs Evers die een paar jaar terug nog echt leuk was kan niks anders meer bedenken dan zoveel mogelijk mensen bellen. Je hoort ook veel te veel hetzelfde. 538, 3FM, Royaal.. het is de hele dag hetzelfde. Met als uurlijk dieptepunt de flitspalen, hoeveel van de luisteraars zouden daar nou net rijden en er ook nog op letten. Dat is gewoon nog irritanter dan filemeldingen, die ook echt van de jaren 80 zijn. Zend dat irritante gedoe dan uit op 1 zender ipv allemaal.

Veronica heeft dan wel goede muziek, maar echt waardeloze dj's, vooral 's middags. Van die hele flauwe grapjes, die ze dan ook nog 10x gaan herhalen. Verder geven ze nu een oude Ferrari weg, waardoor ze echt iedere 20 minuten even een paar minuten daarover moeten lullen, onder het genot van de intro van eye of the tiger die op loop staat.

Ben het dus echt volledig met de klachten van ts eens. Ze moeten een maximum aan reclame per uur vaststellen en alle irritante storende kutreclames verbieden. Mobiele telefoon, slurpgeluiden, die kut Unox tune uit de jaren 50 etc. moeten gewoon niet mogen op de radio.
pi_61169180
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef northernlight81 het volgende:
Radio wordt echt steeds slechter lijkt wel. De mainstream zender zenden vooral reclame en telefoongesprekken uit. Zelfs Evers die een paar jaar terug nog echt leuk was kan niks anders meer bedenken dan zoveel mogelijk mensen bellen. Je hoort ook veel te veel hetzelfde. 538, 3FM, Royaal.. het is de hele dag hetzelfde. Met als uurlijk dieptepunt de flitspalen, hoeveel van de luisteraars zouden daar nou net rijden en er ook nog op letten. Dat is gewoon nog irritanter dan filemeldingen, die ook echt van de jaren 80 zijn. Zend dat irritante gedoe dan uit op 1 zender ipv allemaal.

Veronica heeft dan wel goede muziek, maar echt waardeloze dj's, vooral 's middags. Van die hele flauwe grapjes, die ze dan ook nog 10x gaan herhalen. Verder geven ze nu een oude Ferrari weg, waardoor ze echt iedere 20 minuten even een paar minuten daarover moeten lullen, onder het genot van de intro van eye of the tiger die op loop staat.

Ben het dus echt volledig met de klachten van ts eens. Ze moeten een maximum aan reclame per uur vaststellen en alle irritante storende kutreclames verbieden. Mobiele telefoon, slurpgeluiden, die kut Unox tune uit de jaren 50 etc. moeten gewoon niet mogen op de radio.
Amen!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:53:05 #21
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_61169704
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef Pollewoppie het volgende:
Sinds kort rijd ik elke dag zo'n 70 km per dag naar mijn werk, hierdoor vertoef ik ongeveer 1,5 uur per in mijn auto vind het daarom erg fijn om deze tijd te veraangenamen met een fijn muziekje vanuit mijn kekke autoradio.

Klacht 2: Ontzettende drukke reclame's:

zijkerige nummer!! Samenvatting: TS is zijn mp-3tjes op zijn radio zat maar luisterd ze toch maar omdat er op de radio gewoon geen zak meer is om te luisteren!!!!!!!!
Klacht 1: TS rijdt 46.67 km per uur

Klacht 2: TS schrijft reclames met 's

Klacht 3: TS schrijft zeikerig met lange ij

Klacht 4: TS schrijft 'luisterd'
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_61170532
1000000000000000% eens met TS

Wat is radio een klote tyfusmedium geworden! Allemaal bagger en commercieel gezeik!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_61170579
538
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61173950
zet dan arrow op

overigens is hier nu piraat in de lucht die alleen maar hardcore uitzend
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61174057
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zet dan arrow op

overigens is hier nu piraat in de lucht die alleen maar hardcore uitzend
Wel handig, want met 200 bpm weet je al na 0,3 seconden dat je door kan schakelen naar de volgende zender!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')