Sinds kort rijd ik elke dag zo'n 70 km per dag naar mijn werk, hierdoor vertoef ik ongeveer 1,5 uur per in mijn auto vind het daarom erg fijn om deze tijd te veraangenamen met een fijn muziekje vanuit mijn kekke autoradio.
Alleen in twee weken tijd zijn er hierdoor al een zee van klachten bij mij ontstaan die ik hieronder haarfijn voor jullie , lieve lezertjes, gaat uitleggen!
Klacht 1: Hoeveelheid reclame en journaal: In de anderhalf uur dat ik in de auto zit hoor ik denk ik iets van 5 complete nummers de rest is allemaal geouwehoer, reclame, journaal en filemeldingen. Ik heb weleens het idee dat er meer uren gelul op de radio is als daadwerkelijk muziek!
Klacht 2: Ontzettende drukke reclame's: Zoals bovenstaand al aangeeft, een groot deel van de tijd in de auto luister ik naar reclames, als de reclame's ook nog een beetje leuk zijn om naar te luisteren maar nee!!!!! Menig Fokker herkent de volgende reclame's vast wel: Blokker fotoservicereclame met Loes Luka (zo ontzettend druk), Snel, Sneller enz.. van inholland geloof ik (walgelijk irritante stem heeft die vent) en de reclame waarin een voetbalwedstrijd word nagedaan maar wat dan gaat over foto's inplakken ofzo (

)
Klacht 3: Herhaling van de nummers: Man o man wat word dat vervelend!!!! Hoevaak ik niet wegzap van 538 omdat voor de zoveelste keer Tiesto of Anouk langskomt met elke keer hetzelfde zijkerige nummer!! En nog iets sinds het nummer "Boogie Tonight" uit is gekomen draait 538 deze standaard 3 keer per dag, dag in dag uit! Kom op dat nummer is toch ook gewoon een keer klaar!!!!!
Klacht 4: Bereik: Nu zou je denken, TS zeur niet zo en ga naar een andere zender, maar tegenwoordig word op elke zender dezelfde zooi uitgezonden! vroeger had Slam FM nog een beetje Dance muziek enzo maar dat is ook gewoon een 538-achtige zender geworden en tot overmaat van ramp ontvang ik thuis en bij mijn werk Slam wel maar tussendoor stoort hij continue terwijl je mag verwachten dat je in een wereldstad als Rotterdam toch wel een beetje bereik hebt!!
Samenvatting: TS is zijn mp-3tjes op zijn radio zat maar luisterd ze toch maar omdat er op de radio gewoon geen zak meer is om te luisteren!!!!!!!!