abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61017814

Spinnerette; de nieuwe band van Brody Dalle, ook wel bekend als zangeres van The Distillers (helaas gestopt).

Ze zijn gevormd in maart 2007, andere bandleden zijn:
* Tony Bevilacqua (The Distillers)
* Alain Johannes (Queens of the Stone Age, Eleven)

Het eerste nummer, Valium Knights, is op 08-08-'08 uitgebracht op internet, en is via onderstaande website gratis te downloaden.

Brody is getrouwd met Josh Homme (Queens of the Stone Age) wat ook zeker terug te horen is in de sound. Natuurlijk heeft ook de sound van The Distillers duidelijk invloed, eigenlijk is het gewoon een heel prettige mix tussen die twee!

Websites:
http://www.spinnerettemusic.com/
http://www.myspace.com/123837097
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_61017871
Nou, ik ben dus zelf pas vanavond serieus naar Valium Knights gaan luisteren, en wat is dat een tof nummer. De stem van Brody is nog steeds heel herkenbaar en typerend. Wel beter geworden sinds The Distillers, daar paste het wel bij maar ging ze naar mijn mening soms te ver in het "ongeinteresseerde". Hoop dat 't album snel wordt uitgebracht!
pi_61018062
Afgaande op de meewerkende artiesten is dit verplichte kost voor me om eens te checken.
pi_61031075
Flauwekul dat ik zei dat het kut muziek is .
Ik vind het best leuk klinken, dat ene nummer dan. De invloed van Alain Johannes is goed te merken in dat nummer. Staat me wel aan, dat geluid wat hij er in brengt.
pi_61040362
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef ruud.nl het volgende:
Echt heel snel zijn ze in ieder geval met het doorsturen van die downloadlink.
Heb je 'm al?
  zondag 7 december 2008 @ 21:15:58 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63833592
Ja, ik weet het, heel lang geen postings, vrijwel geen postings, maar ik drop toch even het volgende:

Ghetto love

En 11 december komt de EP Ghetto Love uit !
pi_63838013
Ik vind alleen "valium knights" echt fantastisch.
De rest is denk ik gewoon heel anders dan the distillers ooit was. Ik moet er echt aan wennen.

En Distorting A Code vind ik simpelweg kut. Het is een beetje een teleurstelling.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:04:49 #8
64792 Mryc
play me one more song
pi_71931616
Pink_Floyd heeft pas een review geplaatst op de frontpage over de debuutcd van Spinnerette:

CD: Spinnerette - Spinnerette
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')