abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:53:23 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61016898
Gewoon gaan rijden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61017511
dom ook hea....
als 5 dagen wachten ZOOO lang is,, en je vind in 1x 45!!!!!!! euro teveel???? kan ik me niet geheel inleven

maar ga dan gewoon rijden, en MOCHT je nou toevallig aangehouden worden, dan moet je in het allerergste geval 60euro betalen... dat is 15euro meer als, wanneer je versneld je rijbewijs wil afhalen.

ik denk dat de kans dat jij in die eerste 5 dagen die boete oploopt,, dusdanig afweegt tegen die 45 euro... dat je gewoon lekker moet gaan rijden, of gewoon je smoel houden en niet zeuren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:42:48 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61045382
Ik ben bereid ¤1 te doneren zodat TS het met spoed aan kan vragen. Als iedereen dat nou doet is er weer een Fokker gelukkig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:45:47 #54
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61045440
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Mr.Brightsight het volgende:

[..]

.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs?
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61045538
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Stoere jongen!
pi_61045651
18+ jaar wachten op een rijbewijs, en dan ga je huilie huilie doen om 5 dagen.
pi_61045971
Maar het is dus wel zo dat als je je rijbewijs hebt gehaald en naar het gemeentehuis gaat en dan 5 dagen laten kan ophalen, en je gaat rijden dat je wel in het bestand staat als zijnde dat je je rijbewijs hebt? En al moet je dan je rijbewijs laten zien dat je hem niet bij je hebt en misschien 60 euro moet betalen?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:29:29 #58
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_61049064
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Respect
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:36:11 #59
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61054510
Ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd dat het plotseling sneller kan als je een ambtenaar wat extra geld geeft. Dat soort dingen verwacht ik eigenlijk meer in bananenrepublieken.
pi_61055226
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:

[..]

In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic van R.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2 en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??

Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.

Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey
Ik volg al rijlessen btw.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:47:48 #61
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisĦ
pi_61056111
Zoals jullie van mij weten ben ik nooit te beroerd om mensen aan hun eerste auto te helpen ik zag tussen Quotes en topics door dat het hier gaat om een VMBO'er (Denk kader ofzo) afijn

WOW check die vette velgen van deze 316I COMPACT!!!111

Specificaties:

100PK onder de motorkap!!!!
Dobbelsteentjes bij de ruiten aan zo zuigggnap!!!
dikke 17 inch Chinese aftermarket velgen DIKKK!!
Afermarket Xenon voor extra respect bij tegenliggers.
Booskijkers want je weet TS, respect moet je winnen op de wegen
Lexus achterlichten
auto heeft pas 199.000 gelopen maar bij laatste beurt bleek het 120.000!!!!! Bijna geheel nieuw dus
Bouwjaar 1994
4 Cassete wisselaar en ingebouwde Philips CD-I player
Een xtra dons sleutelhanger!!

voor slechts 1995 euriess..
Aflveringings kosten 495!!

aight geen dank man
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:55:17 #62
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play thisĦ
pi_61056286
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2 en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??

Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.

Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
pi_61060916
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:55 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
laten we zo zeggen, elke dag 30km..
7 heen 7 terug is 14 + dan na school hier en daarheen rijden.. regelmatig
en dan heb je tijden dat je uitgaat of ergens anders heen
en een keer naar een feestje en dan dit en dat..

Auto was wel netjes gekeurd en verzekerd e.d.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:49:40 #64
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_61060950
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_61061027
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:49 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
Nu je het zegt..
neah.. ik heb me aangeleerd om met 1 hand op stuur de andere op de deur te houden.. da mag dus niet moet ik afleren..
en mijn handremtruukjes mogen ook niet met examen als ik een bocht maak oid..

kmoet veel dingen opnieuw leren

maare
ik hoef maar 10 lessen te nemen (voornamelijk vooruit inparkeren) dan ben ik klaar
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')