Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs?
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
Respectquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic vanR.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??
Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.
Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey![]()
Ik volg al rijlessen btw.
laten we zo zeggen, elke dag 30km..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:55 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo![]()
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey![]()
Ik volg al rijlessen btw.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |