quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.![]()
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.![]()
epic failquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
Je maakt wat mee hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik had met mijn rijbewijs AM(zelfde principe).
Maandag aangevraagd, zou er vrijdag zijn.
dinsdag langsgegaan. Was er niet
Woensdag langsgegaan, en toen was hij er al.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
HOAX, het niet kunnen tonen van je rijbewijs kost je namelijk ¤ 60,00.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
GefeliciteerdIn een keer gehaald?
OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.
Aardige mensen waren dat trouwens.
Jij kut-nerd van de Universiteit. Studenten van HBO aanzien voor VMBO-ers omdat ze niet weten dat het instituut dat pasjes maakt, maar in 1 stad zitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DuTank het volgende:
Jij weet ook niet hoe het werkt he, kut VMBO'er.
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken. Dat instituut die dat maakt, zit maar in 1 stad. Het verzenden, ontvangen en verwerken van de opdracht kost nou eenmaal tijd. Daarbij komt ook nog het maken van het pasje en het opsturen naar jouw gemeentehuis. Snap je?
En nu een weekje niet zeiken en gewoon nog ff fietsen godverdomme!
Weet ik, maar soms is het zo dat het alsnog 2 dagen duurt en met een beetje pech heb ik hem dan alsnog na het weekend pas omdat het 'weekend' is. Verder is het zonde van die 45 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef crazy987 het volgende:
als je 45 pleuro bij legt heb je em de volgende dag
Tnx! Maar ik ga het risico niet nemen. Verder is niet iedere agent zo aardig als die van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
GefeliciteerdIn een keer gehaald?
OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.
Aardige mensen waren dat trouwens.
Heel lang als je net je rijbewijs gehaald hebt en meteen de weg op wilt.quote:
Jammer genoeg is zondag bij mij de tweede dag. Dus dan wordt het alsnog maandag of dinsdagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik had met mijn rijbewijs AM(zelfde principe).
Woensdag langsgegaan, en toen was hij er al.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef nuget het volgende:
kut, weer een gevaar op de weg er bij... gelukkig dinsdag pas.. halleluja
Klopt. De agent in kwestie had waarschijnlijk een erg goede bui en ik was overtuigend genoeg om hem het na te laten checken. Het klopte, en ik mocht verder rijden. Als ik drie straten verder door een andere agent was aangehouden weet ik niet of ik er weer mee weggekomen was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
HOAX, het niet kunnen tonen van je rijbewijs kost je namelijk ¤ 60,00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |