Zoals gezegd woon ik in een pauperbuurt ver van de voor jullie normale beschaving.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze hem tot de laatste druppel leeg hebben kunnen halen? Er blijft altijd wel een laagje instaan waarmee je gerust nog een paar kilometer mee kunt rijden.
Kijk mij eens stoer het moeilijke woord voor hartinfarct wetenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
Monteer zo'n alarm dingetje aan je klepje van je auto, zodat als ze het open doen het pinnetje uit het alarm schiet en 100dB uit je auto blaast,, dan krijgen ze een myocardinfarct,, das lagge joh
2toespange grap Yo
Kijk mij moeten googlenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer het moeilijke woord voor hartinfarct weten
Meer richting Lindenheuvel.quote:
Sommige mensen hebben wel een opleiding af maat.quote:
Weet maar broeder. Waar we gebroederlijk in onze duplex-woningen en white trash tuinmeubilair buiten lauw bier zitten te drinken. Vooral gezellig als er een EK, danwel WK is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Da's ongeveer hetzelfde. L.Hill jeweets!![]()
Wat lul je dan dat ik zo stoer ben dat ik het ook weetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een opleiding af maat.
Omdat je ook gewoon hartinfarct kunt zeggen. Beetje patsen met je kennis. Het is FOK! hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat ik zo stoer ben dat ik het ook weet
Die nieuwere wijk daar naast die tuincentra is wel chill en kom ik vrij vaak. Die stukjes L.Hill voorbij dat kamp en daar bij dat industrieterreintje echter...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet maar broeder. Waar we gebroederlijk in onze duplex-woningen en white trash tuinmeubilair buiten lauw bier zitten te drinken. Vooral gezellig als er een EK, danwel WK is.
Die nieuwbouwwijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Die nieuwere wijk daar naast die tuincentra is wel chill en kom ik vrij vaak. Die stukjes L.Hill voorbij dat kamp en daar bij dat industrieterreintje echter...
Nee je hebt gelijk, die andere buurten zijn véél meer verantwoord om te wonen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die nieuwbouwwijkWat een graftakken wonen daar zeg. Beetje stoer meeliften op het imago van Lindenheuvel.
Het is ook af en toe echt verschrikkelijk daar. Tuigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:25 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, die andere buurten zijn véél meer verantwoord om te wonen.'t Is dat ik nog van jaren geleden veel mensen te vriend heb daar, maar wat een ellende komt van die buurten in die omgeving af zeg. En Sanderbout ook, waar ik helaas (zonder dat ik daar invloed op had) mijn jeugd heb moeten doorbrengen.
Kloptquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat 'Landgraaf' wijkje daar tegenover dat Total car-wash tankstation dinges is ook vet.In de 3 maanden dat ik daar tijdelijk gewoond heb heb ik daar iets van 5 auto's in de hens zien gaan en 2 gigantische buurtvechtpartijen meegemaakt.
Tegenwoordig worden potentiële nieuwe bewoners daar door Zo Wonen helemaal gescreend en zo.
Ik keek er op een gegeven moment niet meer van op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
KloptLindenheuvel heeft daar ook nog wat in de melk te brokkelen. Ze kwamen zelfs de straat overlopen om gezellig mee te doen
Incluis TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |