abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2002 @ 18:20:01 #1
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3528795
Theo is wel lekker bezig zeg, met het pesten van mevrouw de Toneelstukverbiedster!

Volgens mij gaat dit nog wel even zo door, een topic waardig.

Nieuwste wapenfeit:

quote:
Theo van Gogh heeft middels een advertentie in Het Parool gevraagd waar de aanklacht tegen hem blijft die Fatima Elatik en Sybren Piersema van de PvdA uit Amsterdam tegen hem zouden indienen.
quote:
Van Gogh zette op de dag voor de gemeenteraadsverkiezingen ook al een advertentie in Het Parool met de tekst: 'Waarom zou een toneelstuk niet verboden mogen worden, stem Fatima Elkatik, PvdA'. Hiermee refereerde Van Gogh naar een oude kwestie omtrent een afgelast toneelstuk over de profeet Mohammed. Elatik was indertijd blij met die afgelasting.

Sybren Piersma van de hoofdstedelijk PVDA en Fatima Elatik riepen naar aanleiding van die advertentie dat Van Gogh voor de rechter diende te worden gesleept. Piersema deed zulks op AT5, Elatik ging hem voor in Het Parool. Maar sindsdien is er niets meer van hen over de affaire vernomen.

Van Gogh zond eerder ook een open brief naar PvdA-lijsttrekker Rob Oudkerk, waarin hij om opheldering vroeg. Maar daarop heeft hij geen antwoord ontvangen, vandaar zijn nieuwe advertentie. In de brief schreef Van Gogh onderandere dat hij zich verheugd had op een treffen bij de rechter - vooral het weerzien met "gans" Fatima leek hem leuk - "en ik zou 't dan ook betreuren als jullie voornemen uit tactische overweging zou worden afgeblazen. Rick van der Ploeg vertelde me gisteren dat de Partij 't niet aandurft wegens de campagne".

De campagne van Van Gogh, die het PvdA raadslid al tijden stalkt in zijn columns, heeft Elatik overigens niet geschaad. De nummer 5 van de PvdA uit Amsterdam kreeg zeer veel voorkeurstemmen.

Geript van de FP.

Man, ik lach me dood om die acties van Theo richting dat mormel van de PvdA.

Je kan hem een goede dosis humor niet ontkennen.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Redactie Frontpage maandag 18 maart 2002 @ 18:21:08 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3528806
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:20 schreef X-Ray het volgende:
een topic waardig.
Nee. Slotje.
  maandag 18 maart 2002 @ 18:21:33 #3
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3528811
Theo Rules
PvdA sucks
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3528817
Van Gogh is goed
pi_3528819
Elatik is een groot gevaar voor Nederland. Zij verkondigd niet de Westerse normen en waarden als vrijheids van meningsuiting.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_3528830
ik heb mijn reactie verwijderd omdat ik hier mee mensen tegen hun politiek correcte zieltje aantrapte..

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 18-03-2002 19:00]

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  maandag 18 maart 2002 @ 18:23:52 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3528847
Het doet ff zeer, maar ik zou deze actie zelfs gezonde maatschappelijke kritiek willen noemen.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_3528866
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:22 schreef Mr_Opel het volgende:
[afbeelding]

Allah Akbar!

gauw naar de snackbar!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3528877
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is Mr_opel, die is een beetje simpel. Hij heeft het verhaal niet gelezen, want het bestond uit meer dan one-liners. Plaatjes kijken is hij wel goed in.
  maandag 18 maart 2002 @ 18:26:44 #10
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3528889
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:23 schreef buzzer het volgende:
Het doet ff zeer, maar ik zou deze actie zelfs gezonde maatschappelijke kritiek willen noemen.....
Dat is het ook.

Maar hoezo doet het zeer?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_3528902
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:26 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Dat is het ook.

Maar hoezo doet het zeer?

Van Gogh is nou niet echt de spreekbuis voor linksminded Nederland
pi_3528926
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is Mr_opel, die is een beetje simpel. Hij heeft het verhaal niet gelezen, want het bestond uit meer dan one-liners. Plaatjes kijken is hij wel goed in.

neuh, ik heb net hard gewerkt, en ik had geen zin om een serieuze post hier te dumpen, ik schrok van dat lelijke hoofd onder die theedoek..
pi_3528944
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:30 schreef Mr_Opel het volgende:

[..]

neuh, ik heb net hard gewerkt, en ik had geen zin om een serieuze post hier te dumpen, ik schrok van dat lelijke hoofd onder die theedoek..

Ah, post eens een foto van jezelf zou ik zeggen.

Of een ontopic reactie, dat mag ook natuurlijk.

pi_3528969
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, post eens een foto van jezelf zou ik zeggen.

Of een ontopic reactie, dat mag ook natuurlijk.

ontopic:

Een goeie zaak waar theo mee bezig is, laat die -edit-allochtoon de waarheid maar eens goed onder ogen zien, en begrijpen dat niet alle Nederlanders nog zo tolerant tegen over theedoekdragende maatschappijverziekers...

maandag 18 maart 2002 @ 18:36:02 #15
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3528976
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Van Gogh is nou niet echt de spreekbuis voor linksminded Nederland

Ik heb Van Gogh altijd al goed gevonden.

Een goed gesprek was echt 1 van de weinige praatprogrammas die me konden boeien als verveelde puber zijnde. Zo simpel, zwarte achtergrond, kettingrokende Theo en een cactus.
Hij heeft echt scheit aan wat correct overkomt en zegt de waarheid, zonder daarbij grof te worden door te schelden.
Erg goed.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_3528990
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:35 schreef Mr_Opel het volgende:

[..]

ontopic:

Een goeie zaak waar theo mee bezig is, laat die -edit-allochtoon de waarheid maar eens goed onder ogen zien, en begrijpen dat niet alle Nederlanders nog zo tolerant tegen over theedoekdragende maatschappijverziekers...

Volgens mij heb je de strekking van het verhaal niet helemaal begrepen, maar dat geeft niet.
  maandag 18 maart 2002 @ 18:38:57 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3528997
"Politiek Correct Nederland rekent op u."

Redactie Frontpage maandag 18 maart 2002 @ 18:39:05 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3529000
Wat ik me afvraag is dat als Theo Pim zou pesten of er dan ook een topic over geopend zou worden.
  maandag 18 maart 2002 @ 18:39:41 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3529004
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:30 schreef Mr_Opel het volgende:

[..]

Ga dan even fijn in het onzinforum posten, of gewoon even niet.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_3529005
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de strekking van het verhaal niet helemaal begrepen, maar dat geeft niet.

ik maak er uit op dat zij een toneelstuk heeft laten verbieden, en dat theo haar daar mee loopt te stangen...
of ben ik nou echt simpel?
pi_3529006
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:35 schreef Mr_Opel het volgende:
-edit-allochtoon
quote:
theedoekdragende maatschappijverziekers...
Is dit nou 't resultaat van de afwerping van het Politiek Correcte juk? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3529013
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:36 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik heb Van Gogh altijd al goed gevonden.

Een goed gesprek was echt 1 van de weinige praatprogrammas die me konden boeien als verveelde puber zijnde. Zo simpel, zwarte achtergrond, kettingrokende Theo en een cactus.
Hij heeft echt scheit aan wat correct overkomt en zegt de waarheid, zonder daarbij grof te worden door te schelden.
Erg goed.

Ik kijk er ook vaak naar. Zijn stukjes in de Revu en op zijn website ( http://www.theovangogh.nl/ ) zijn ook wel vermakelijk
pi_3529017
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:39 schreef Mr_Opel het volgende:

[..]

ik maak er uit op dat zij een toneelstuk heeft laten verbieden, en dat theo haar daar mee loopt te stangen...
of ben ik nou echt simpel?

Wat hadden de theedoekdragende maatschappijverziekers er mee te maken dan ?
pi_3529027
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:39 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ga dan even fijn in het onzinforum posten, of gewoon even niet.

1 reactie, en de huilebalken komen alweer te voorschijn, jullie zijn echt niet te geloven...

wat hoop ik dat 15 mei de dag van Pim wordt, dan kom ik hier om heel politiek linksdenkend fokker ff lekker uit te lachen

quote:
Wat hadden de theedoekdragende maatschappijverziekers er mee te maken dan ?
Wouw, je zegt wel dat ik simpel ben, maar ik denk dat jij jezelf iedere ochtend moet in moet spreken om maar in de spiegel te kijken...
Op die foto staat een theedoekdragende maatschappijverzieker

(dat is mijn mening over haar, niet over allemaal natuurlijk..)

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 18-03-2002 18:44]

maandag 18 maart 2002 @ 18:44:17 #25
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3529042
quote:
Op maandag 18 maart 2002 18:39 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvraag is dat als Theo Pim zou pesten of er dan ook een topic over geopend zou worden.
Ik weet wel zeker dat er dan al 10 topics over geopend waren.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')