kom me maar halen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
Sowieso, voetbalfans allemaal neqschot geven.
Doen we het eerst bij jou om te testen of dat neqschot ook echt werkt enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:50 schreef Scherpkoekje het volgende:
Sowieso, voetbalfans allemaal neqschot geven.
En die reactie die ik quotte laat je wél staan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
Edit: Doe eens lief voor elkaar.
Nee, zij zijn het team. En het team is de club.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:
Spelers die we zeggen na een wedstrijdNet of zij de club zijn
Tja, als ze maar niet falen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, zij zijn het team. En het team is de club.
bijnaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
En jij komt uit Haarlem zeker?
Een avatar bekijken blijft moeilijk natuurlijk...quote:
Haphaphapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, zij zijn het team. En het team is de club.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, als ze maar niet falen he.
De supporters zijn de club, niets meer, niets minder.
Ik vraag je het ook niet om het te snappen hoor, dat is nogal moeilijk voor buitenstaanders.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Yeah right, echt van dat arrogante supportersgelul. Een club bestaat uit meerdere onderdelen, waaronder het team, een directie, de supporters en andere medewerkers. Van dat rijtje zijn supporters nog het meest misbaar.
Zonder de supporters wordt er nog wel gevoetbald hoor, zij het dan op lager niveau natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag je het ook niet om het te snappen hoor, dat is nogal moeilijk voor buitenstaanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |