-
Hummie is trouwens ook erg zielig:
http://www.rotterdamsdagblad.nl/bigbrother/
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 November 1999).]
Dit moet hem zijn: http://www.rotterdamsdagblad.nl/bigbrother/
Vraag aan Sabine:
Heeft zij nog vriendinnen of vrienden overgehouden aan haar Big Brother-tijd?
"Bianca", zegt ze, "ik vond het zo jammer dat zij vertrok. Ik heb alles gedaan om haar te laten blijven, maar zij is een sterke meid die weet wat zij wil en niet wil. Ze had haar beslissing genomen. Ze had er genoeg van."
Sabine zat al lang thuis toen Bianca het huis verliet.
Sorrow,
Of heeft Sabine met Bianca vlak voor dat zij vertrok een DBK gesprek gehad zonder dat we het weten. Ik denk aan Anouk en haar zuster.
Sabine over Bianca (die sterke vrouw die weet wat ze wil) toen ze allebei nog in het huis zaten: "Ik nomineer haar niet omdat ik haar eigenlijk een beetje zielig vind."
Sorrow,
Ik ben zeer verbaast over je opmerking "dat is tegen de spelregels". Ook jij als iemand die niet voor het eerst op dit forum aanwezig is moet weten dat de spelregels al lang met een klaverstraat vol voeten is getreden. Daar zou mijn suggestie makkelijk bij kunnen.
Hij heeft het zelf opgezocht in het grote boek met de spelregels. Het lag in het kantoortje van Hummie onder de videoband van K en M. (variant op de gouden ring/zeepblokje/heren toilet anecdote)
Op haar antwoordapparaat staat Sabine -Tilburgse ex bewoonster die onlangs werd weggestemd door de kijkers- hysterisch te gillen. Ze zucht. ,,Daar heb ik even geen zin in,’’ is op haar gezicht af te lezen.
Sorrow,
Mag ik je adviseren om eens wat streamverslagen en diverse topics door te lezen. Je zal daar ontdekken dat de regels al vele malen zijn doorbroken. Er mogen tegenwoordig brieven naar huis geschreven worden en Anouk heeft in de DBK met haar zuster gesproken, en ook Bart heeft in de DBK met Sabine gesproken. Het zijn maar een paar voorbeeldjes uit de lijst die er gemaakt kan worden.
quote:
op 11-20-1999 om 09:32 AM schreef Hunter het volgende:
Weet iemand de huidige relatie van HENK met HMG en/of Endemol?
Henk was mede-eigenaar van Joop vd Ende producties, al voordat ze naar de beurs gingen met Endemol. Zo is dat theatertje in Scheveningen samen opgezet met o.a. Henk. Dus al die positieve verhalen die deze week paginagroot verschijnen in de T. zijn het gevolg van deze band. Dit is overigens algemeen) bekend hoor.
quote:
op 11-20-1999 om 06:57 PM schreef mimi het volgende:
Hunter ik vind je nieuwe plaatje veel liever dan het oude.
Eindelijk een fan! Deze is voor jou Mimi!
quote:
op 11-20-1999 om 07:10 PM schreef Hunter het volgende:
Eindelijk een fan! Deze is voor jou Mimi!
Hunter, Ik zou je er graag een terug willen geven, al was het alleen maar omdat het er zo leuk uitziet, maar ik weet niet hoe dat moet, ik ben namelijk een beetje digibeet.
De video bevat overigens ook het optreden van de favoriete artieste van het Big Brotherhuis ANOUK, die daar als enige artiest te gast was.
Ze kunnen ook niks goed doen daar bij de Telegraaf he.. d'r werd er toch ook eentje met een kraanwagen over de schutting gezet? Ik ben alleen ontzettend z'n naam kwijt, maar goed...
quote:
op 11-21-1999 om 12:10 AM schreef Li0nHeart het volgende:
Laatste stukje van artikelDe video bevat overigens ook het optreden van de favoriete artieste van het Big Brotherhuis ANOUK, die daar als enige artiest te gast was.
Volgende zin: "En zij treedt er samen op met Big Brotherzanger HAN VAN EIJK en Ruud met zijn gitaar."
Wat bedoelt die Van der Meyden hier nu mee... Dat Anouk een concert heeft gegeven in het BB-huis, samen met Han van Eijk en Ruud met zijn gitaar?? Heb ik iets gemist?
quote:
op 11-20-1999 om 07:44 PM schreef mimi het volgende:
Hunter, Ik zou je er graag een terug willen geven, al was het alleen maar omdat het er zo leuk uitziet, maar ik weet niet hoe dat moet, ik ben namelijk een beetje digibeet.
Je kan hem zo kopiëren, Mimi:
Courtesy of Hunter.
Vraag Hunter maar ff of hij het je uitlegt, doet hij vast wel
Courtesy of Hunter?? Dat geloof ik niet... Volgens mij heeft-ie 'm van http://www.geocities.com/TimesSquare/Corridor/6353 afgehaald, waar er overigens nog veeeeeeeeeeel meer zijn...
quote:
op 11-20-1999 om 09:32 AM schreef Hunter het volgende:
Normaal gesproken publiceert HENK (of zijn ghostwriter) zulke grote artikelen alleen als hij er zelf ook baat bij heeft (musicals, Chinees staatscircus). Weet iemand de huidige relatie van HENK met HMG en/of Endemol?
Ja, die weet ik wel. Henk heeft een neus voor wat de massa mooi vindt. Henk weet wat wij willen lezen. En wat wij kopen. Daar kan Henk veel geld mee verdienen. Dan kan Henk weer mooie dingen kopen voor zijn vrouw.
Henk heeft ook een aandelenpakket met Endemol aandelen.
Zijn relatie met Endemol is een warme relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |