verkapt ik ben lekker 2 weken alleen op kantoor'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Armageddon het volgende:
verkapt "Kijk mij eens patat eten in m'n kantoor" topic.
dat komt door jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat is KLB ook een zwakzinnig forum geworden......
ik moet wel tot kwart over 5 op kantoor blijven. dus kan je beter gewoon je pauze nemen. als ik mijn pauze niet neem kan ik niet eerder vrij nemen.quote:
De twee nieuwe modjes voelen zich hier dan ook verdomd goed thuis.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Waar werk je dan, en wat moet je doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:41 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ik moet wel tot kwart over 5 op kantoor blijven. dus kan je beter gewoon je pauze nemen. als ik mijn pauze niet neem kan ik niet eerder vrij nemen.
in ieder geval kan er om kwart over 5 nog wat binnen komen. waar ik werk is een administratiekantoor. en wat ik doe is administratieve dingenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar werk je dan, en wat moet je doen?
Als ik je goed begrijp komt er dus patatlucht uit je radio?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Dikke-Doei het volgende:
Wat the fock. ik dus lekker even wat patat en een kaasoesjizzle gekocht en was best wel lekker. maar ik wou dus de radio luisteren tijdens het eten en nu meurt heel mijn kantoor naar ranzige patat lucht.
Ik haat mezelf
klacht 2 pauze duurt te lang
Rot dan op naar je eigen subforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:37 schreef HeatWave het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |