abonnement Unibet Coolblue
pi_61004973
Welke pizza's zijn volgens jullie niet te versmaden en welke niet te vreten?

TOP


FLOP


Ik eet tegenwoordig alleen nog maar Dr. Oetker pizza's. Blijft toch de beste wat dat betreft.

[ Bericht 6% gewijzigd door PDOA op 21-08-2008 12:05:55 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:00:17 #2
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_61005097
Goh mijn TOP is dezelfde als die van jou Voor de FLOP kende ik alleen de SHoarma PZA's maar die zijn alweer pleite geloof ik.
Ook geen sig dus
pi_61005125
De funghi van de Aldi is mijn topper. Ik doe er zelf nog wat peper en zout op en dan de oven in
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 augustus 2008 @ 12:01:38 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_61005135
Die hele goedkope margharita's zijn alleen lekker als je ze zelf gaat upgraden met extra kaas, salami enzovoorts. Maar als je dat doet zijn ze niet zo goedkoop meer en kan je net zo goed een iets luxere huismerkpizza kopen. Die vallen dus in de flop

Tonijnpizza's vind ik meestal wel goed te kanen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_61005168
Ik had laatst een pizza greek style, met tsastjiki(of hoe je dat ook schrijft), vond hem verrassend lekker.


edit: haha zie nu dat ie bij flops erbij gekomen is, denk dat dat plaatje niet zo snel geladen was ofzo.
Maar ik vond die juist wel lekker.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:02:51 #6
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61005172
casa di mama


en van de AH had ik laatst ook een hele lekkere maar ik kom niet meer op de naam...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:03:41 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_61005190
Ristorante met salami
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61005198
Niets lekkerder dan de Caprese van de appie. Mozzerella met cherrytomaatjes
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:05:50 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61005239
Boston vind ik wel lekker.

Ook was er eerst een pizza met honing-mosterd saus ofzo erop, maar die is alweer uit de handel...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:07:15 #10
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61005287
De BBQ-chicken inderdaad.
pi_61005295
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
Boston vind ik wel lekker.

Ook was er eerst een pizza met honing-mosterd saus ofzo erop, maar die is alweer uit de handel...
Ja, die New York/New State!
Die was ook lekker maar die is inderdaad nergens meer te vinden.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:10:03 #12
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61005349
Diepvriespizza's


Ik kon het niet laten
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61005414
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:02 schreef Targhor het volgende:
Ik had laatst een pizza greek style, met tsastjiki(of hoe je dat ook schrijft), vond hem verrassend lekker.

edit: haha zie nu dat ie bij flops erbij gekomen is, denk dat dat plaatje niet zo snel geladen was ofzo.
Maar ik vond die juist wel lekker.
Hij ziet er lekker uit op de doos, maar in werkelijkheid vond ik 'm maar matig. Had meer groente verwacht, en de tsatziki was veel te weinig en combineerde niet echt goed met de rest. Ik ga binnenkort die Turkse variant eens proberen.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:14:12 #14
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_61005461
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Adelante het volgende:
Ristorante met salami
kwam laatst terug van vakantie in Italië (=3 weken non stop échte italiaanse pizza's eten), en toen zag ik in de supermarkt die pizza liggen (Ristorante met salami)... de doos zag er wel oké uit, dus ik had hem maar meegenomen. normaal neem ik altijd een Big american texas ( ), maar nu had ik nog wel zin in een échte pizza (misschien een slecht idee om dan naar de supermarkt te gaan, maar dat terzijde ).

wát een teleurstelling, deze 'pizza'. deze ristorante heeft echt niks met italiaanse pizza te maken. álles, maar dan ook echt álles is kunstmatig aan deze pizza: tot op de perfecte cirkelvorm aan toe. én ik had nog steeds honger na dat tegenvallende plakje smaakloze deeg

kortom: geef mij maar gewoon een big american texas. die hebben tenminste niet de pretenties om een italiaanse pizza te zijn. geen nep-mozzarella en namaak-salami, maar gewoon een goede dikke plak deeg met veel lekkere shit erop.

ps: ik heb ook wel goede verhalen gehoord over die verse pizza's van de AH
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_61005467
Van Dr Oetker is alles prima idd, maar van hun dunne pizza's heb ik wel 2 nodig om een beetje vol te zitten, dus dan is die Big American wel handig

Wagner pizza's zijn om te kotsen, veel te droog. De huismerk dingen laat ik ook maar liggen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61005487
PS.

Die van Domino's zijn ook prima trouwens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61005496
BQQ en Hawai zijn okay

EN salami, maar dat spreekt voor zich

Tonijn is goor !
pi_61005563
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef MadMarine het volgende:

[..]

kwam laatst terug van vakantie in Italië (=3 weken non stop échte italiaanse pizza's eten), en toen zag ik in de supermarkt die pizza liggen (Ristorante met salami)... de doos zag er wel oké uit, dus ik had hem maar meegenomen. normaal neem ik altijd een Big american texas ( ), maar nu had ik nog wel zin in een échte pizza (misschien een slecht idee om dan naar de supermarkt te gaan, maar dat terzijde ).

wát een teleurstelling, deze 'pizza'. deze ristorante heeft echt niks met italiaanse pizza te maken. álles, maar dan ook echt álles is kunstmatig aan deze pizza: tot op de perfecte cirkelvorm aan toe. én ik had nog steeds honger na dat tegenvallende plakje smaakloze deeg

kortom: geef mij maar gewoon een big american texas. die hebben tenminste niet de pretenties om een italiaanse pizza te zijn. geen nep-mozzarella en namaak-salami, maar gewoon een goede dikke plak deeg met veel lekkere shit erop.

ps: ik heb ook wel goede verhalen gehoord over die verse pizza's van de AH
Jij bent na je gebruikelijke 3 weken thailand ook altijd teleurgesteld als je je ondermaatse kinderopblaaspop uit de kast trekt? 'Nou, doe mij maar een echte hoer dan, die hebben tenminste niet de pretenties om een 12 jarige maagd te zijn'.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:19:09 #19
215011 Placenta
eating your placenta
pi_61005571
Casa di Mama Salami
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:21:20 #20
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61005623
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef MadMarine het volgende:

[..]

kwam laatst terug van vakantie in Italië (=3 weken non stop échte italiaanse pizza's eten), en toen zag ik in de supermarkt die pizza liggen (Ristorante met salami)... de doos zag er wel oké uit, dus ik had hem maar meegenomen. normaal neem ik altijd een Big american texas ( ), maar nu had ik nog wel zin in een échte pizza (misschien een slecht idee om dan naar de supermarkt te gaan, maar dat terzijde ).

wát een teleurstelling, deze 'pizza'. deze ristorante heeft echt niks met italiaanse pizza te maken. álles, maar dan ook echt álles is kunstmatig aan deze pizza: tot op de perfecte cirkelvorm aan toe. én ik had nog steeds honger na dat tegenvallende plakje smaakloze deeg

kortom: geef mij maar gewoon een big american texas. die hebben tenminste niet de pretenties om een italiaanse pizza te zijn. geen nep-mozzarella en namaak-salami, maar gewoon een goede dikke plak deeg met veel lekkere shit erop.

ps: ik heb ook wel goede verhalen gehoord over die verse pizza's van de AH
Diepvriespizza's hebben ook niks met echte pizza's te maken. Het lijkt net een hap plastic. Big American vind ik al helemaal niet te freten Ik heb in Italië pizza's op waar niks tegenop kan, inclusief dat zwarte randje met die lekkere smaak
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:22:00 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61005637
Ik hou niet van die dikke bodems, maar de Ristorante pizza's van Dr Oetker vind ik geweldig! Met name die met tonijn!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:22:04 #22
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_61005642
Quatro Formaggio (special edition)
Mozerarella

Zijn mijn voorkeur.
Big americans vind ik niet zo.

Beste pizza ben ik de naam van vergeten. Die zat in zo'n plasticken doos.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:22:30 #23
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61005648
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:18 schreef Becherovka het volgende:

[..]

Jij bent na je gebruikelijke 3 weken thailand ook altijd teleurgesteld als je je ondermaatse kinderopblaaspop uit de kast trekt? 'Nou, doe mij maar een echte hoer dan, die hebben tenminste niet de pretenties om een 12 jarige maagd te zijn'.
Goede vergelijking idd
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61005769
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef MadMarine het volgende:

[..]


ps: ik heb ook wel goede verhalen gehoord over die verse pizza's van de AH
Die zijn erg goed idd.
pi_61006004
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef honda1990 het volgende:
inclusief dat zwarte randje met die lekkere smaak
De pure smaak van kanker, voortreffelijk!
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')