Dit!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met het plan an sich is niks mis.
Het gaat (vermoed ik) meer om de auto, die mensen lachwekkend vinden.
Dat denk ik ook. Maar ja, mensen die andermans auto uitlachen zijn zelf triest. Als je maar van A naar B komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En what the $%^$ is er mis met een KIA Pride?!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je slaat de spijker op zn kopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is een vervoermiddel, geen auto.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef SchnappiSchnap het volgende:
En what the $%^$ is er mis met een KIA Pride?!!!
Als jij er tevreden over bent (en dat ben je, gezien je plan) helemaal niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef SchnappiSchnap het volgende:
En what the $%^$ is er mis met een KIA Pride?!!!
inderdaad, wie wilt nu een kia pride inruilen tegen een "nieuwere" kia pride...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, hij had 'm ook in kunnen ruilen voor een Opel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef garfield_rules het volgende:
inderdaad, wie wilt nu een kia pride inruilen tegen een "nieuwere" kia pride...![]()
quote:
Ik weet niet of dat hem is, maar het is een Kia Pride uit 2000.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat um ?
Vind je het gek dat ze je uitlachen. Wat een barrel![]()
een genie in een Kia Pridequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Mijn klacht: auto-prutsers die mijn genie niet onderkennen.
Nou, een verschil van 150k is geen kattepis hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:22 schreef Strangler het volgende:
"Ik heb een nieuwe auto!"
"Niet waar!"
"Wel!Ik wilde weer dezelfde, ik was trots op die auto joh! Deze is hetzelfde maar dan 150k minder op de teller."
":')"
Maar veel rijplezier.
Dat klopt, maar Kia. En dan ook nog precies dezelfde, zelfde kleur, model. Ik zou trouwens sowieso niet snel een Kia kopen denk ik. Net zoals ik niet snel naar de Zeeman zou gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, een verschil van 150k is geen kattepis hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |