weet ik veelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Pool het volgende:
In Sittard?
Lijkt me eerder de scholierenclub van de plaatselijke HBO dan.
Studentenverenigingen zijn voor mensen die nooit mee hebben kunnen komen tot het moment dat pappa's connecties en het inkomen een hele grote rol gaan spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef postmortum het volgende:
blijkbaar is de jaarlijkse introductie weer bezig. Wat een triestheid zeg , moeten ze hier in Sittard met een pamper omlopen en worden ze ook nog gekleineerd door hun begeleiders![]()
ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen , maar ja studentenverenigingen zijn dan ook voor mensen zonder vrienden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Gezeur
Doe anders een keertje lekker mee voordat je hier gaat zitten oordelen.
Sittard
voor de uitreksels had ik de meiden uit mijn klas voor , voor het feesten ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef Devlinsect het volgende:
Ja maar, anders hoor je niet bij de groep en doe je niet mee aan feesten. En krijg je geen uitreksels.
Ik maakte op het HBO ook uittreksels. Op een gegeven ogenblik deden ze een 10tje per kopie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
voor de uitreksels had ik de meiden uit mijn klas voor , voor het feesten ook
ik kreeg ze gratis , pauperquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik maakte op het HBO ook uittreksels. Op een gegeven ogenblik deden ze een 10tje per kopie.
eenschquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad. Mensen die in studentenverenigingen zitten zijn mensen die in hun eigen omgeving weinig vrienden hebben en op deze manier proberen populair te doen.
Kan me niet voorstellen dat wanneer je "thuis" een hechte vriendengroep hebt, je deze gaat opzeggen omdat je studeert.
Daarom hoop ik elk jaar weer op een hoop ontgroeningsdoden. Totdat de regering het zat is en het gaat verbieden. Zijn we tenminste van die clubjes paupers af.
Je bent op dit forum een pauper als je de spullen niet gratis weggeeft geloof ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik kreeg ze gratis , pauper
Goh een Engelstalige collega verzinnen om een matige grap te ondersteunenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef Buschetta het volgende:
M'n Engelse collega moest lachen....
Sittard is that Dutch for Retard ?
Ja. Niks voor jou dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Sittard? Kan je daar hoger dan VMBO doen?!? He?!
Ik heb alleen maar Engelstalige collegas retard sittardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Goh een Engelstalige collega verzinnen om een matige grap te ondersteunen
goh een hele werkomgeving verzinnen is toch ook best triestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Engelstalige collegas retard sittard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |