Een creative zen 4GBquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:32 schreef DroogDok het volgende:
Had je een puike bandrecorder aan je oordopjes hangen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:25 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]MAN THE HARPOONS[ afbeelding ]
Ja,,,,,maar die mensen kunnen zelfs dan nog doorstucen hè? Alhoewel een keer de buschauffeur keihard op de rem trapte en dat mens een dikke veeg op haar gezicht had. Het enige jammere is dat je dan niet keihard kan lachen in de bus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef Strychnine het volgende:
Het is altijd leuk als je dan net over een drempel rijdt of zo
Waar is klb anders voorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:50 schreef daftme het volgende:
En waarom zit je hier nu op fok te zeuren en heb je er toen niks van gezegd?
Ook waar, nou ik zei er niks van omdat ik dat soort mensen niet graag beledig en niet de reden zijn waardoor ze straks zelfmoord plegenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:59 schreef daftme het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik klaagde toch ook?
Beledigen is opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook waar, nou ik zei er niks van omdat ik dat soort mensen niet graag beledig en niet de reden zijn waardoor ze straks zelfmoord plegen
Zal lastig voor jou worden om die te zien als je zelf binnen moet blijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef Gizmo112 het volgende:
Lelijke, dikke mensen moeten binnen blijven, ik wil alleen maar schatjes op straat zien
Ik heb sedert meer dan een jaar creative zen 30 gbquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Is dat een beetje hendige sjieke iPod?
[/doorsnee-nederlandse-burger-mode]
Ja alleen dan lichtere huidskleur+roze haar+ bollere kopquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
[ afbeelding ]
Was het zoeen model wat binnen stapte?
Was eigenlijk geen serieuze vraagquote:
ik vind haar eigenlijk nog best geil uitzienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
[ afbeelding ]
Far from funnyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef plumbum het volgende:
Samenvatting: TS kwam zn zusje tegen in de bus. Wat is de wereld toch klein.
Hoi roelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef plumbum het volgende:
Samenvatting: TS kwam zn zusje tegen in de bus. Wat is de wereld toch klein.
Wat een schatjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Devlinsect het volgende:
[ afbeelding ]
wat is datquote:
Tuurlijk, zolang het een hartslag heeft is het goed voor jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik vind haar eigenlijk nog best geil uitzien
die vond ik laatst naast me toen ik teveel had gezopenquote:
De reeds geplaatste foto's spreken boekdelen, me dunkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:26 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik mis de paint
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:05 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
haar make-up is uitgelopen omdat jullie zo gemeen zijn![]()
nee omdat de bus slechte vering heeftquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:05 schreef pisnicht het volgende:
[ afbeelding ]
haar make-up is uitgelopen omdat jullie zo gemeen zijn![]()
Damn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef Gizmo112 het volgende:
Lelijke, dikke mensen moeten binnen blijven, ik wil alleen maar schatjes op straat zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |