Jouw death wish staat wel hoog op je lijstje hè?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef Rotzooi het volgende:
Linkje naar YouTube of een mp3-tje? Kan dat DIALECT niet lezen. Het lijkt wel een beetje op Fries toch?
Nou, naar aanleiding van dit topic voel ik me puik, dus nee. En toe zeg, je wilt toch niet zeggen dat Twents slash Drents een taal op zich is?!1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw death wish staat wel hoog op je lijstje hè?
Limewire is voor mensen die geen fatsoenlijke resources hebben en/of mensen die heel graag spam en dergelijke op hun Personal Computer willen hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon op Youtube niets binden, Limewire kent hem wel
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:36 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Nou, naar aanleiding van dit topic voel ik me puik, dus nee. En toe zeg, je wilt toch niet zeggen dat Twents slash Drents een taal op zich is?!1
Dat is Oost-Duits-Fries dacht ik, maar ik kan het verkeerd hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hunnebed. Dat is toch ook Drents?
Ik heb geen spam. Muziek gaat via Limewire en series en films via torrentsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:37 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Limewire is voor mensen die geen fatsoenlijke resources hebben en/of mensen die heel graag spam en dergelijke op hun Personal Computer willen hebben![]()
Hierquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef Harajuku het volgende:
Oh, geen Twents maar Drents.
Die kenne we nie.
Hunne Berlijnse muur is Oost Duits.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:38 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Dat is Oost-Duits-Fries dacht ik, maar ik kan het verkeerd hebben.
Dat heb je nergens duidelijk gezegd nee. Dat klopt. Maarrr, je flipte wel een beetje en begon met doodsbedreigingen en ik heb dus maar aangenomen dat dit kwam omdat ik DIALECT schreefquote:
Do not vergelijk Twents met Drenths L{wquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:39 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Dat heb je nergens duidelijk gezegd nee. Dat klopt. Maarrr, je flipte wel een beetje en begon met doodsbedreigingen en ik heb dus maar aangenomen dat dit kwam omdat ik DIALECT schreef
Puh dat deed ik niet. Beter lezen..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Do not vergelijk Twents met Drenths L{w
We zullen 't inderdaad wel zien hoe lang dit topic openblijftquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:42 schreef Harajuku. het volgende:
[
Ach we zullen 't wel zien, ach we zullen 't wel zien
Ach we zullen 't wel zien, ach we zullen 't wel zien
Ach we zullen 't wel zien
[/i]
DIZZZKRIMINAAAAAAAZIEJJJJJquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:43 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
We zullen 't inderdaad wel zien hoe lang dit topic openblijft
TSquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Drenths
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |