Goed voor de lijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:41 schreef Pidgeon het volgende:
Een vriend van me werkt bij de EHBO en vindt het nogal grappig om ranzige verhalen te vertellen.
Nu was er laatst een zwerver binnen gebracht die ter observatie moest blijven, meneer moest tevens gewassen worden.
Nu vertelde die vriend van me doodleuk het volgende:![]()
![]()
[...bah...]
Klacht: Vriend die ervoor zocht dat ik + mijn vriendin al de hele week geen honger hebben![]()
WE WANT MOAR!!11!!1!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:41 schreef Pidgeon het volgende:
-Zijn onderbroek moesten ze letterlijk van zijn reet afrukken omdat die zo zat vastgeplakt door de strontresten.
Waarom las ik dit nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:41 schreef Pidgeon het volgende:
Een vriend van me werkt bij de EHBO en vindt het nogal grappig om ranzige verhalen te vertellen.
Nu was er laatst een zwerver binnen gebracht die ter observatie moest blijven, meneer moest tevens gewassen worden.
Nu vertelde die vriend van me doodleuk het volgende:![]()
![]()
....
Klacht: Vriend die ervoor zocht dat ik + mijn vriendin al de hele week geen honger hebben![]()
Waarom haalt iedereen die de OP quote het vetgedrukte weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:41 schreef Pidgeon het volgende:
-Er kwamen allerlei stukjes uit zijn navel.
-Hij had een dusdanige oude kaasrand onder zijn eikel zitten dat 1 van de zusters moest kotsen en dat dat hele kamertje compleet vergeven was van deze lucht.
-Hij had allerlei bruinachtige schilfers tussen z'n tenen.
-Zijn poten waren helemaal geel uitgeslagen.
-De haren onder zijn oksels waren helemaal wit uitgeslagen.
-Zijn onderbroek moesten ze letterlijk van zijn reet afrukken omdat die zo zat vastgeplakt door de strontresten.
En waarom zet jij achter elke zin een "quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom haalt iedereen die de OP quote het vetgedrukte weg?
Is best jammer dat het je zo beinvloedt dat je er niet eens door kunt eten.quote:-Er kwamen allerlei stukjes uit zijn navel.
-Hij had een dusdanige oude kaasrand onder zijn eikel zitten dat 1 van de zusters moest kotsen en dat dat hele kamertje compleet vergeven was van deze lucht.
-Hij had allerlei bruinachtige schilfers tussen z'n tenen.
-Zijn poten waren helemaal geel uitgeslagen.
-De haren onder zijn oksels waren helemaal wit uitgeslagen.
-Rond zijn navel zaten allerlei witte vlekken/plakaten
Waaromben jij bijna 40?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En waarom zet jij achter elke zin een ""
Questions
Ik keek in je profiel, want ik dacht "die Morwen was toch haske bejaard?".quote:
Man, jij hebt me al 10 keer gechecked, zelfs al eens mijn email op Fok geplaatstquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel, want ik dacht "die Morwen was toch haske bejaard?".
En toen bleek je nog 10 jaar ouder te zijn dan ik dacht![]()
Had ik al eens vetreld dat ik een erg slecht geheugen heb?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Man, jij hebt me al 10 keer gechecked, zelfs al eens mijn email op Fok geplaatstIk ook van jou hoor
Hmmm, niet dat ik weet, mijn geheugen is misschien soms iets te goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had ik al eens vetreld dat ik een erg slecht geheugen heb?
Al weer meer dan een maand geleden dat ik vor het lats een paar slokken wijn had.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:06 schreef tard het volgende:
Ben je een beetje aangeschoten Alexxxx?
Jij bent zo iemand die meer over mij weet te vertellen dan ikzelf weetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hmmm, niet dat ik weet, mijn geheugen is misschien soms iets te goed
No hard feelings, ik mag jou welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die meer over mij weet te vertellen dan ikzelf weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |