abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221498
Goede morgen allemaal

Dag 66

De dagstreams zijn weer aangemaakt. Even nog een herrinering, dit is een Topic voor live streamverslagen zodat de niet streamkijkers kunnen lezen wat er gebeurd, voor alle andere reacties kijk s.v.p even bij andere Topic's. Veel plezier!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-19-1999 om 11:40 PM schreef el torro het volgende:
23.28 Bart en Willem zijn aan het pingpongen,Karin en Ruud zijn de dozen aan het nakijken de rest zit op de bank.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_221499
Op alle vier streams geen leven in de brouwerij, ze liggen allemaal nog op 1 oor.
In de woonkamer is het een troep van de dozen en dingen die ze gekregen hebben om de weekopdracht te kunnen uitvoeren. Dat wordt vandaag dus poetsen en opruimen.
pi_221500
wil ik een keer helpen!!!!!!!!

nog steeds geen beweging,stream 1&4 openen niet 2&3 lege tafel + dozen op de grond

Lucky 13
pi_221501
10:20
K en W zijn dozen in elkaar aan het vouwen. M zit te ontbijten. Hij is nu net klaar en helpt ook wat mee met de dozen

Str 4 geeft geen beeld.

pi_221502
W + A + K zijn alweer druk in de weer om verder te gaan met de weekopdracht, kadootjes maken dus.

Ruud en Bart zijn nog nergens te bekennen, hun ontbijtbordje staan onaangeroerd op de keukentafel.

11.00 Bart en Ruud zijn ook wakker. Ze hebben allemaal kleine doosjes gemaakt en stoppen daar presentjes in. Zo te zien om goed overzicht te houden.

K: "schrijf maar gelijk op als je een pakje klaar hebt dat is beter"

M: "Ik heb net wat pakjes apart gelegd voor ons"

R: "ik ga bezig met rijmen en dan maar 4 regels dat moet genoeg zijn"

M: "kadootjes voor de jongens en meisjes moeten we ook scheiden anders wordt het een puinhoop"

Bart ruimt de tafel op en veegt hem schoon.

K: "we gaan de andere dozen even halen die nog daar staan"

K: "ik dacht dat we 1500 doosjes hadden maar dat is dus niet zo"

Het is dus een groot overleg nu wat en hoe ze het gaan doen . De keukentafel wordt aan de kant geschoven zodat er meer ruimte is voor de dozen.
------------------

pi_221503
Ze hebben de hele keuken vol staan met dozen. Willem zet de dozen in elkaar.

A: "De koffie is klaar, wil iedereen koffie"

Bart zit te fluiten als een dolleman, hij is weer vrolijk zo te zien

11.51 Ruud is ook druk in de weer met dozen, hij vult de dozen aan met allerlei kadootjes. Ze hebben er lol in want er wordt wat afgelachen. Er wordt niet gerept over de aankomende nominaties, een prima afleiding dus de dozen.

Willem is Anouk aan het afkatten. Je ziet nog steeds eigenlijk een groepvorming, Anouk kom er niet echt tussen. Ze zit aan het einde van de tafel en de andere 5 zitten helemaal aan de andere kant.
------------------

pi_221504
Dit gaat voor ons een hele saaie week worden, ze zitten alleen maar gezellig te doen met die kadootjes.
De kartonnen doosjes staat rijen dik uitgestald....
Ik zie op het moment alleen Karin, Maurice en Anoek, 3 streams werken niet.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

zaterdag 20 november 1999 @ 13:48:00 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_221505
Volgens mij heeft willem in zn hand gesneden ofzo want karin en rrud zijn gaasjes op zijn hand of vinger aan het doen
pi_221506
Ze dekken de tafel en gaan iets eten. Bart is bezig de kachel aan het aanmaken en de rest zoals de hele dag al met de dozen aan het prutsen. Jeetje wat een puinhoop zeg in huize BB

Alle ruimte en muren zijn benut om dozen neer te zetten en ze worden gevuld met van alles en nog wat.

Willem is bezig gebakken eitje te maken.

K: "ik kan er echt van genieten zeg zoveel dozen, wat leuk"

W: "dat is ook mooi te zien"

Ruud is buiten het gras aan het harken.
------------------

zaterdag 20 november 1999 @ 14:55:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_221507
1435

ze hebben het over de tandarts en wortel kanaal behandelingen en beugels en ongelijke tanden
(geluid op 1 is zacht, 2 op de banken, 3 te vaak switchen, 4 werkt niet)

ze hebben 900 kadootjes en 300 dozen..

R: is het geen goed idee om dinsdag al die bedrijven te bedanken in de DKB.. tis zeker 10.000 gulden
M: wat is nou 10.000 gulden op een paar miljoen
R: het gaat om het gebaar
A: het is allemaal reklame
K: het is een leuke geste maar geen liefdadigheid
A: het is een grote publiciteits stunt
R: maar de kinderen zullen er blij mee zijn
R: ik vind het mischien een reklame stunt maar ik denk aan de kinderen die daar lekker blij mee zijn
A: die kinderen zullen dat niet merken
R: ik heb een gevoel dat er een addertje onder het gras zit
M: er is nog genoeg te doen
R: het schrijven duurt lang
K: het slaagt altijd
R: het is sowieso al geslaagd

nou lekker keuvelen toch?

1455

het gaat over Majoor Boschard en sex
B: heb je die uitzending van PdL gezien, voeg tie of ze ooit sex had gehad.. nee zei ze
M: ook niet met zichzelf
A: met de douchekop?
B: dat heeft tie wel gevraagd maar daar gaf ze geen antwoord op
r: als je geen sex hebt voor een lange tijd wordt de behoefte toch minder
A: gaat ze voor dat ze dood gaat op d'r 95ste lekker wippen

A heeft het nu over WA
B: nog altijd kroonprins Willem Alexander voor jou

ik gaat naar huis
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 20 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_221508
En weer dozenmiddag, niet echt spectaculair
pi_221509
Hoi. Ik zal mijn best doen ook wat te verslaan zo nu en dan.

Ze zijn nu dozen, dozen en dozen aan het vullen en iemand (Ruud?) zit lekker vals te neurien.

[Dit bericht is gewijzigd door Dee (Datum 20 November 1999).]

pi_221510
K: "we gaan deze vouwen en bij elkaar zetten, we zitten bijna aan de 950"

Ze hebben het hele huis vol staan met doosjes. Voor een streamverslag niet zo spectaculair . Ik ben niet gek op plaatjes in berichten maar omdat er verder niets te doen is, is het misschien leuk voor de niet streamkijkers om welke dozen het gaat. Deze dus , Zo ziet het eruit nu.

Ik noem het maar "screenshot van de dag".

pi_221511
Ze zijn de restdozen aan het opruimen en brengen die in de voorraadkamer..hehe zal het gefreubel, geknutsel nu ten einde zijn. Het lijkt erop dat het klaar is.

Willem zag ik even in de slaapkamer en hij liet een kalender zien tegen de camera, ik kon niet zien wat voor een plaatjes erop stonden

De was hangt in de badkamer te drogen en Willem spoelt even zijn koppie onder de kraan.

pi_221512
Deze Topic is gesloten, de Avond/Nachtstreams zijn weer aangemaakt. Bedankt namens de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002299.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')