Is het nu op tv?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, het is nogal een sensatie.
Nee.quote:
Dat klopt, ik lig ook in bedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ieder normaal mens is al naar bed...
Als je dan het hele randje afgaat, krijg je zo'n mooi schilderijlijstjeachtig geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja alleen met diarree, dan trekt het er lekker in.
Ik heb ook de serie op dvdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:30 schreef jordeeeh het volgende:
Echte mannen kijken nu Band of Brothers.
Ik ook, maar ik ben niet normaal...quote:
K zit nu bij EP3, lekker veel actiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook de serie op dvd![]()
Alleen hoef ik niet zo nodig een echte man te zijn.
Zodat dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom bestaat er zwaartekracht, op de verkeerde momenten
Moet je geen plaatjes meer draaien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je niet meer in het museum ?
Ik wordt niet meer geboektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je geen plaatjes meer draaien?
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet over een uur werken, waarom denk je dat ik zo vroeg wakker ben elke dag?
egaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je niet wat kortingskaarten regelen voor mij en mijn ega. Dagje Amsterdam, kan ik beetje indruk maken door net te doen alsof ik cultureel aangelegd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |