Moet dat dan zo laag bij de konts zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
hetzelfde wat je zegt over ondergoed kun je ook zeggen over de rest van de kleding.
maar als je niet modegevoelig bent, dan zal het allemaal wel onzin lijken.
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
Whehehehehehe!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook raar ondergoed, geen idee of het duur is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wat een dunnig slurfje?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw slurf is groter?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Trouwens wat een dunnig slurfje?
Die ik kende wel ja!quote:
En die van jou past daar dus in??????????????????????quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822512&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
4,99 maar zo'n olifantentangaNiet duur dus
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
die boxers zitten heel fijn, mits ze niet te strak zijn
de kleuren zijn mooi
ze zitten flexibel zijn stevig en kruipen niet naar je ballen
en ze zitten lekker
en ze zijn ok
Geen idee, ik heb niet zo'n onderboek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En die van jou past daar dus in??????????????????????
???????????
???????????
????????
zielugggggggggg
lollllllllquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef santax het volgende:
Ik kan TS niets anders gelijk geven. Zelf koop ik geen dure slips meer, maar spaar ik het verschil tussen de lekker zittende bokser van de zeeman en de te krap zitten Bjorn op. 1 keer per jaar koop ik dan een staaf goud en schijt ik die helemaal vol. Is echt kickuh man. En je wast het er zo af... in tegenstelling tot de remsporen uit zo een Bjorn![]()
En daarnaast... er moet verdomd veel gebeuren wil ik m'n lul in een Bjorn hangen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet zo'n onderboek.
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mijn vermoeden heb je er net eentje besteld online toch?
Jij bent dus gewoon een pauper.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
hetzelfde wat je zegt over ondergoed kun je ook zeggen over de rest van de kleding.
maar als je niet modegevoelig bent, dan zal het allemaal wel onzin lijken.
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
Eg wel!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou wel veel willen betalen voor ondergoed dat zhe-devilll heeft gedragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |