Eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
hetzelfde wat je zegt over ondergoed kun je ook zeggen over de rest van de kleding.
maar als je niet modegevoelig bent, dan zal het allemaal wel onzin lijken.
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef santax het volgende:
Ik kan niets anders dan TS gelijk geven. Zelf koop ik geen dure slips meer, maar spaar ik het verschil tussen de lekker zittende bokser van de zeeman en de te krap zitten Bjorn op. 1 keer per jaar koop ik dan een staaf goud en schijt ik die helemaal vol. Is echt kickuh man. En je wast het er zo af... in tegenstelling tot de remsporen uit zo een Bjorn![]()
En daarnaast... er moet verdomd veel gebeuren wil ik m'n lul in een Bjorn hangen
Dat is inderdaad nog ergerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Gluckskafer het volgende:
99% van die 16 jarige dudes weten niet eens wie Bjorn Borg is!
Die denken dat het gewoon een merk is.
een dieptepuntquote:
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flikker toch eens een heel eind opDit zeg je ook alleen maar omdat je dan ''stoer'' over kan komen bij de andere FOK!-kers. Alsof jij nog nooit in zo'n winkel bent geweest.
Ze verkopen het praktisch in elke kledingwinkel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?
Say what?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Opgesloten zou het soms werken als een beveiliging van?
Borg klinkt als:quote:
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEE. Ik ben nog nooit in een Bjorn Borg winkel geweest nee. Ben ik nu een paria en de enige in heel Nederland ?
Nou weet je dat dit mensen erg kan aanspreken zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:10 schreef Gluckskafer het volgende:
De gedachtenkronkels van zhe-devill
Maar dan zou ik het gooien op geborgen, ipv verborgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou weet je dat dit mensen erg kan aanspreken zoiets?
Klinkt misschien veilig ofzo? Qua reclame is het misschien een goede naam, klinkt ook lekker hé?
Heey cool ik heb een Bjurn burg!
Ofzo...ja kan me er wel iets bij voorstellen, misschien moet ik ook maar eens een bjurn burgje aanschaffen eens zien of het lekker zit...alleen hebben ze ook tanga's?
quote:ge·bor·gen (bijvoeglijk naamwoord; geborgener, meest geborgen; geborgenheid)
1 veilig en intiem
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb Calvin Klein boxers. Die hebben zakelijke status
Ja dus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hahah, er staat 'KLEIN' op jouw onderbroekje !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |