Hoeveel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou wel veel willen betalen voor ondergoed dat zhe-devilll heeft gedragen
ahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
12 wortelschijfjes en een zak knikkers
Rare ondermuts die duur schijt zal het wel zijn....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:06 schreef Harajuku. het volgende:
Schijnen dure onderbroeken mooier dan goedkope?
Leuk voor je, maar dan hoef je dat toch niet gelijk met heel Nederland tegelijk te doen. Waarom zou het nu wel mooi zijn, maar vijf jaar geleden nog niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:32 schreef IIsa het volgende:
ik hou er van als mensen zich lekker en bewust kleden en er geld voor over hebben.
Die van mij komen rechtstreeks uit een zeecontainer die geparkeerd staat in de haven van Rotterdam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:27 schreef boyv het volgende:
originele bjorrie (rustig rustig), die waarschijnlijk niet eens uit de winkel komt ook.
erg trendie allemaal
Geen idee. Ik kom niet buiten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:36 schreef boyv het volgende:
en val je er nog een beetje mee op?
Ik gooi er een stapeltje goede wil bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ahahahahahahaha
nee te goedkoop hoor
kom zeg
Wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
HAHA 4EBA HEEFT EEN WHALETAIL!
Ik heet niet 4EBA, maar 4EBEquote:
Oh shit jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet niet 4EBA, maar 4EBE
Het zou pas erg zijn als jij er een had...
The horror...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
En geloof me, ik heb manenn met een whaletail gezien![]()
en mensne met heuptasjes en paarse trainingspakken.
1 woord: Drachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The horror...![]()
![]()
Wil je er over praten?
O wachtdat doe je al..
In de duinrel kom je ze dus ook tegen.quote:
Schoenen en broeken zijn het waard. Regenbooggekleurde drollenvangers niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:02 schreef Biogarde het volgende:
M'n broertje koopt ook altijd Bjorn boxers![]()
Ik koop m'n boxers 9 van de 10 keer bij de Hema![]()
Geef daarentegen wel weer veel geld uit aan schoenen en broeken![]()
Daar is in principe niets mis mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:02 schreef Biogarde het volgende:
Ik koop m'n boxers 9 van de 10 keer bij de Hema![]()
Hmmmm zwemmen met je witte behaarde mannenbillen, tussen allemaal minderjarige kindertjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de duinrel kom je ze dus ook tegen.
Die meneer werd het water uit gehaald, omdat dat toch echt niet kon.
Een zwemstring:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |