Kan je niet ff naar de repairservice??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:36 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker Apple!
Wat is een goed vervangend product?
Met zoveel GB en video functie?
Ga een schuttingbeer pijpen ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Kan je niet ff naar de repairservice??
p.s. emo-user, ga in je polsen snijden ofzo.
Als de HD naar de klote is, is alsnog de enige optie om die te vervangen, als het alleen 't kabeltje is, heeft TS geluk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:05 schreef SuperPoekie het volgende:
Google geeft wel genoeg hits op ipod en sad faceLijkt erop dat het kabeltje naar de harddisk los is (het is iig een harddiskprobleem)
http://digg.com/apple/How_To_Fix_an_Ipod_with_the_Sad_iPod_Icon
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Allah straft onmiddelijk..... Of binnen 14 dagen.
Nope want het kabeltje naar zijn hd is los slash kaduk. In ieder geval is er een probleem met die hd in die iPod.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:01 schreef SlagerKorrel het volgende:
Resetten door tegelijk de middelste knop en de menu-knop lang in te drukken.
Wie weet helpt het.
Gast, zou jij niet gaan slapen (same here, maar goed..)?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:05 schreef Vodkadruppel het volgende:
Teringhard kapot die Ipod.
Ik heb mijn aftocht vast gemeld in dat andere topic. Maar ik moet nog weggaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:06 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Gast, zou jij niet gaan slapen (same here, maar goed..)?!
Hehe, zo doe ik het ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik heb mijn aftocht vast gemeld in dat andere topic. Maar ik moet nog weggaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |