quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Je bedoelt dat je je buik er nog in kan verstoppen?
quote:
bestaat zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:Neem je ook een rijstkanon mee?
Dat komt door de emancipatie. Sven zegt hetzelfde tegen zijn collegasquote:
Het is vast te maken als het nog niet bestaatquote:
Nah nee, ik heb al eens gevraagd of hij met me wilde trouwen. Was niet serieus bedoeld en hij zei eerst volmondig 'JA'. En ik keek zo:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt door de emancipatie. Sven zegt hetzelfde tegen zijn collegas
Klinkt als een Mythbusters myth.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is vast te maken als het nog niet bestaat
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef Soempie het volgende:
En hij trok wit weg.
ik snap 'm nietquote:
quote:
Ik snap hem wel.quote:
Weet je wat? Ik zal deze actie niet op jouw naam zetten. Maar het blijft wel een "Soempie-actie"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.![]()
Zulke dingen vallen niet onder soempie-actie.
Iets niet begrijpen is geen Soempie-actie! Iets onhandigs doen en daar in geuren en kleuren over vertellen is een Soempie-actiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zal deze actie niet op jouw naam zetten. Maar het blijft wel een "Soempie-actie"
Dankje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets niet begrijpen is geen Soempie-actie! Iets onhandigs doen en daar in geuren en kleuren over vertellen is een Soempie-actie
Bijvoorbeeld op zondagavond op Lowlands vertellen dat je maar weinig ziet van de maansverduistering en dan horen dat die een avond eerder was
omgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Aan het eind van het jaar maak ik misschien wel een overzichtje van de mooiste Soempie-acties
Dat was jij dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijvoorbeeld op zondagavond op Lowlands vertellen dat je maar weinig ziet van de maansverduistering en dan horen dat die een avond eerder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |