Mietje! Mijn wekker ging om 10 uur! En ik vraag me echt enorm af waarom die gezet hebquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:16 schreef MaJo het volgende:Ik ben echt al veel te lang wakker
de laatste tijd als ik tot laat ga stappen word ik steevast om 11 uur wakker
Het leuke van religiestudies vind ik dat we niet alleen de boeken inhoudelijk behandelen maar juist de ontstaansgeschiedenis en hoe je het in perspectief kunt plaatsen in de huidige tijd. We gaan niet met z'n allen de bijbel lezen en alles voor waar aannemen ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb vroeger ook christelijk lagere in middelbare school gedaan. Ik heb godsdienstles gehad en ik daar ben ik blij om. Dit heeft me alleen maar in mijn mening gesterkt dat het niets voor mij is. Wat leren van anderen is echter niets mis mee
bevalt mij al een tijdje primaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ik ben om! Ik heb nu ook een Last.FM account
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bevalt mij al een tijdje prima
Even Spybot en AVG downloadenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag eindelijk mn carkit ingebouwd
Nu is alleen wel mn accu leeg, dus die staat nu aan de lader.
Verder heb ik een of ander falend virus op de pc en geen virusscanner :S
Eergisteren gezien. Leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, ik ga zo naar Hellboy II. Ben benieuwd of het was is
Mja die hoef ik dan eigenlijk weer niet zo nodig te zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik ben wel benieuwd naar deel drie van the mummy, zag er lekker pulpig uit in de trailer
wie was de arme dame die met een bosje bloemen op je stond te wachten bij de kapper?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, gisteren mijn afspraak bij de kapper vergeten
Vind ik altijd zo lullig.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
wie was de arme dame die met een bosje bloemen op je stond te wachten bij de kapper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |