chill, gast, rustig. Wat heeft die man jou ooit misdaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:53 schreef Roi het volgende:
Mart Smeets mag van mij echt een kogel door ze kop krijgen!
Walgelijk arrogante gast en dan ook nog zo'n pafferige rot-kop hebben.. Als hij in de jaren 30 (20) geboren was geweest (of is 'ie dat ook??) zou het 100% een NSB'er zijn geweest!!!
Ik zie liever die (bijna) kale sportverslaggever van de TROS met die walgelijke bruine kop, ben de naam kwijt, ''weg'' zien gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:53 schreef Roi het volgende:
Mart Smeets mag van mij echt een kogel door ze kop krijgen!
Walgelijk arrogante gast en dan ook nog zo'n pafferige rot-kop hebben.. Als hij in de jaren 30 (20) geboren was geweest (of is 'ie dat ook??) zou het 100% een NSB'er zijn geweest!!!
Lolberto Tan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik zie liever die (bijna) kale sportverslaggever van de TROS met die walgelijke bruine kop, ben de naam kwijt, ''weg'' zien gaan.
Mart is juist een hele goede dibbes.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik zie liever die (bijna) kale sportverslaggever van de TROS met die walgelijke bruine kop, ben de naam kwijt, ''weg'' zien gaan.
Mart is juist een hele goede dibbes.
Eens, die verschrikkelijk arrogante kop van hem gecombineerd met die pedante manier van praten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:01 schreef veldmuis het volgende:
"Whehe maakt een fout" weghalen uit de TT en het is opeens zeer KLB-waardig.
Mart Smeets.
??? Hij ziet er juist als een goeilijke vader uit man. Klets niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eens, die verschrikkelijk arrogante kop van hem gecombineerd met die pedante manier van praten!
Goeilijke vader?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:03 schreef Verluste het volgende:
[..]
??? Hij ziet er juist als een goeilijke vader uit man. Klets niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |