Afgezien dat die schuifdeuren net wat minder zijn, vind ik het echt een super mooi (ingericht) huis!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Rewimo het volgende:
We wilden zó graag schuifdeuren
[ afbeelding ]
linkje
Zo te lezen niet: Dichte in originele staat gebouwde keuken met ingebouwde koelkast en vaatwasser.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
Afgezien dat die schuifdeuren net wat minder zijn, vind ik het echt een super mooi (ingericht) huis!
Ik vraag mij overigens af of de keuken origineel is (zelfde huis):
[ afbeelding ]
las het ook later, met vaatwasser en koelkast ingebouwd.Vind dit echt super! heel mooi gedaan, gewoon geweldig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo te lezen niet: Dichte in originele staat gebouwde keuken met ingebouwde koelkast en vaatwasser.
Als de andere kant van dat bad een inloopdouche is, dan is dat mijn droombad. Hoewel het bad niet per definitie in de grond meot zitten. Maar ik vind het wel stoer, een muur, met aande ene kan een bad en de andere kant een douche.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:30 schreef DuchessX het volgende:
Wel even opletten dat je er niet in flikkert...
ja, maar heb je de deur gezien??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als de andere kant van dat bad een inloopdouche is, dan is dat mijn droombad. Hoewel het bad niet per definitie in de grond meot zitten. Maar ik vind het wel stoer, een muur, met aande ene kan een bad en de andere kant een douche.
Badspeeltjes in het toilet bidet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef k_man het volgende:
[...]
Maar dan deze.... wat zit er alemaal in die toiletpot?
[ link | afbeelding ]
wat hebben die mensen een hoop stoelen!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef k_man het volgende:
In het kader van de opvallende - niet persé lelijke - badkamers kwam ik er ook nog een aantal tegen;
[ link | afbeelding ]
Niet persé in de vloer zei ik ook. Het gave is gewoon dat er dan aan weerszijden van de muur iets zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja, maar heb je de deur gezien??
Je slingert slaapdronken de deur open.. Op een haar na die handdoekschaal missend. Doet 2 onhandige stappen en je ligt een meter lager met mogelijk een paar gebroken ribben.
Wel een geweldig mooi huis, mooi ontworpen ook! Alleen een beetje jammer van dit bed in het gasten verblijf, die vlekken op het hoofdbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef becky27 het volgende:
[..]
wat hebben die mensen een hoop stoelen!!!!
Ow die eerste, die van die antracietgrijze badkamer, dat huis...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef k_man het volgende:
In het kader van de opvallende - niet persé lelijke - badkamers kwam ik er ook nog een aantal tegen;
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar dan deze.... wat zit er alemaal in die toiletpot?
[ link | afbeelding ]
Het bad lijkt mij ook niet echt comfortabel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja, maar heb je de deur gezien??
Je slingert slaapdronken de deur open.. Op een haar na die handdoekschaal missend. Doet 2 onhandige stappen en je ligt een meter lager met mogelijk een paar gebroken ribben.
Idd heel leuk, maar wel erg kaal. Had wel een beetje opgeleukt kunnen worden met leuke accessoires en wat groen. Maar het idee is echt heel leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef verita het volgende:
[..]
Ow die eerste, die van die antracietgrijze badkamer, dat huis...
HebbennnnnnnnVooral deze foto doet het bij mij goed
[ afbeelding ]
Die schuifdeuren zijn nou net dat waar ik zo verliefd op zou worden dat ik de rest voor lief zou nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Afgezien dat die schuifdeuren net wat minder zijn, vind ik het echt een super mooi (ingericht) huis!
Ik vraag mij overigens af of de keuken origineel is (zelfde huis):
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan zo'n accesoires shop....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef verita het volgende:
[..]
Ow die eerste, die van die antracietgrijze badkamer, dat huis...
HebbennnnnnnnVooral deze foto doet het bij mij goed
[ afbeelding ]
Zo afschuwelijk vind ik ze ook niet. Beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die schuifdeuren zijn nou net dat waar ik zo verliefd op zou worden dat ik de rest voor lief zou nemen.
Zijn het wel neppe geschilderde schuifdeuren, eigenlijk? Volgens mij klap je ze gewoon dicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm, persoonlijk heb ik liever géén schuifdeuren dan van die neppe geschilderde
Er lijkt een geleiderail/groef op de vloer te liggen iig. Of is die ook nep?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn het wel neppe geschilderde schuifdeuren, eigenlijk? Volgens mij klap je ze gewoon dicht.
Volgens mij zijn 't gewoon echte schuifdeuren, dan. Niks nep!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Er lijkt een geleiderail/groef op de vloer te liggen iig. Of is die ook nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |