Ja Rico Steinmann!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stadions waren San Siro, Stade de France, Camp Nou en de Kuip toch?
En voorbeeld van Ballack was Steinmann die ook bij Twente heeft gespeeld toch?
Van de Michael Ballack hyvesquote:Ballack's vroegere voorbeeld: Marco van Barsten
quote:
Ja, Hyves lijkt me net even iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:
http://www.netzeitung.de/sport/wm2006/392432.html
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
Nee, HeinekenAFCA had het goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat ze allemaal in de loop van de jaren gerestyled zijn.
Het is wel zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
Nee, HeinekenAFCA had het goed.
Ja maar het antwoord: Het zijn allemaal Nederlandse voetbalclubs of het zijn allemaal profclubs zouden ook een goed antwoord op de vraag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Van FC Zwolle toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is ook een goed antwoord op de vraag.
Dan was de vraagstelling misschien iets te ruim
Dat was vroeger PEC Zwollequote:
Dat was geen quizvraag.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er? 8?
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was vroeger PEC Zwolle
[ afbeelding ]
Maar noem maar eens een logo dat niet veranderd is?
Ik weet zeker dat elk logo al een keer veranderd is.
quote:Onder voorzitterschap van Gaston Sporre werd een reddingsoperatie uitgevoerd, die van de Zwolse club een meer proffessionele betaald voetbal organisatie moest maken. De aanpak bleek grondig en gedegen en leidde tot het definitief faillisement van PEC Zwolle'82 en de oprichting van FC Zwolle per 1 juli 1990.
Een heuse nieuwe club dus, met een nieuwe organisatiestructuur, nieuwe sponsors, nieuwe clubkleuren en een nieuw logo
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar PEC is geen FC Zwolle. Is het logo van FC al veranderd?
[..]
Die reageert toch niet meer als hij geen gelijk krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:
Had TR dat laten opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |