mmm ray heeft gelijk, bij vraag 19 is er echt maar eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk gemaakt, stoei vooral met die vragen met die eerste twee stadions, met die zes paar ogen, die anagram van die argentijn, die vraag over die speler bij niet bij de Eagles mocht spelen en van mijn antwoord op die negen logo's ben ik ook niet helemaal zeker van, maar we hebben nog een week!![]()
en wat betreft vraag 19, dat zijn er volgens mij twee geweest, krijg je dan bonuspunten?
Yup, alleen de poulefase.quote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag 4: Vanaf 1980 zijn er pas poulefases. Dus die EK's daarvoor tellen niet?
ik geef het denk maar op, heb echt geen idee wie de bijna Eagles speler moet zijn en ook die speler in de serie A met 100 gele kaarten moet ik maar gokken, de stadions heb ik gevonden, de ogen heb ik er denk wel een aantal goed, die Argentijn heb ik te pakken evenals het jeugdvoorbeeld van Ballack, de rest is volgens mij ook wel redelijk geluktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm ray heeft gelijk, bij vraag 19 is er echt maar eentje.
Stadions zijn een eitje, en als je ze niet uit je hoofd weet zijn ze makkelijk op te zoeken.
Die argentijn is een o ja, vraag. Ik heb drie rondjes door het huis gerend toen ik hem eindelijk wist!
De ogen zijn ongetwijfeld het moeilijkst op de voet gevolgt door de (bijna) Go Ahead Speler.
De 100 gele kaarten is heel moeilijk op te zoeken.
En het jeugdvoorbeeld van ballack was ook niet bepaald makkelijk. Ik vraag me af of iemand alles goed heeft. Ik heb er in ieder geval 38 goed... nog twee te gaan!
Alleen in De Kuip.quote:Op maandag 1 september 2008 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vraag 6: Geldt dat alleen voor feyenoord-Ajax, dus alleen in rotterdam? Of tellen de duels in Amsterdam ook?
Nogmaals bedankt. En ik ben wel van plan om mee te doen. Vandaag even vluchtig de vragen bekeken. Morgen maar eens kijken of ik de antwoorden kan vindenquote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in De Kuip.
Trouwens; wie meedoet heeft grote kans op een prijs..
You've got Mail!quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
ik geef het denk maar op, heb echt geen idee wie de bijna Eagles speler moet zijn en ook die speler in de serie A met 100 gele kaarten moet ik maar gokken, de stadions heb ik gevonden, de ogen heb ik er denk wel een aantal goed, die Argentijn heb ik te pakken evenals het jeugdvoorbeeld van Ballack, de rest is volgens mij ook wel redelijk gelukt![]()
En vraag 19 zijn er toch echt twee die het gevraagde hebben gepresteerd...
Je mag wel een paar antwoorden kopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef Damzkieee het volgende:
Kut ik zie dit topic nu pas, geen tijd emer om in te vullen
Kun je bijna gewoon met een dobbelsteen gooien.quote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen in De Kuip.
Trouwens; wie meedoet heeft grote kans op een prijs..
Je krijgt nooit minpunten. Gewoon het aantal goede antwoorden * aantal punten per goed antwoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ray, volgens mij zijn het er bij vraag 3 nooit 5. Als je er toch 5 invult en het blijken er maar drie of vier te zijn krijg je dan minpunten?
Top bedant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je krijgt nooit minpunten. Gewoon het aantal goede antwoorden * aantal punten per goed antwoord.
Ja. Maar ik vraag duidelijk om een ander persoon dan die in de vraagquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef MSNMGH het volgende:
mijn subantwoord op vraag 19 gelezen?
Stuur in wat je in kan sturen!quote:
Denk het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |