FOK!forum / Klaagbaak / personal call assistant
MDMAtjuhwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:02
Waarom gebruiken sommige mensen veeels te moeilijke namen voor veeels te suffe baantjes?

vb: personal call assistant, interieur verzorger etc...

het komt echt niet tof over ofzo... carrière tijgers

klacht: verheerlijking van pauperberoepen
UnderTheWingsOfLovewoensdag 20 augustus 2008 @ 18:04
vanBnaarCwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:06
Edit: Ik kan met zulke reactie ook niet omgaan. Reageer even normaal of niet ja

[ Bericht 80% gewijzigd door de_boswachter op 20-08-2008 18:27:17 ]
gebrokenglaswoensdag 20 augustus 2008 @ 18:08
Ja klinkt duurder en belangrijker.
Schoonmaker klinkt niet, interieurverzorger bekt beter.
Sales manager ipv verkoper
Competence manager ipv begeleider
Business unit ipv regioafdeling
Executive = De Baas
Service desk is ook om 'helpdesk' een betere klank te geven. Ja dan doen ze ook uitlenen van laptops.
Changemanager ipv wijzigingsbeheerder
hovenier ipv tuinman
agrarier ipv boer
santaxwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:14
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja klinkt duurder en belangrijker.
Schoonmaker klinkt niet, interieurverzorger bekt beter.
Sales manager ipv verkoper
Competence manager ipv begeleider
Business unit ipv regioafdeling
Executive = De Baas
Service desk is ook om 'helpdesk' een betere klank te geven. Ja dan doen ze ook uitlenen van laptops.
Changemanager ipv wijzigingsbeheerder
hovenier ipv tuinman
agrarier ipv boer
je vergeet:
troittorprostituee = stoephoer
Dibblewoensdag 20 augustus 2008 @ 18:17
kankerpatient=kankerpatient

owh, klinkt hetzelfde. Dan baal je
Hymanwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:18
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja klinkt duurder en belangrijker.
Schoonmaker klinkt niet, interieurverzorger bekt beter.
Sales manager ipv verkoper
Competence manager ipv begeleider
Business unit ipv regioafdeling
Executive = De Baas
Service desk is ook om 'helpdesk' een betere klank te geven. Ja dan doen ze ook uitlenen van laptops.
Changemanager ipv wijzigingsbeheerder
hovenier ipv tuinman
agrarier ipv boer
er zit degelijk wel verschil tussen een helpdeskmedewerker, en een servicedesk medewerker

Het grote verschil tussen een servicedesk en een helpdesk, is dat ze bij de helpdesk een probleem meestal alleen registreren en oplossen of doorsturen naar een tweede lijn. Bij een servicedesk ligt de dienstverlening hoger. Op een servicedesk worden bijvoorbeeld ook autorisaties verleend en ICT-gerelateerde bestellingen aangenomen.

bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Servicedesk

stbabylonwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:20
de overeenkomst is dat een helpdeskmedewerker en een servicedeskmedewerker allebei nauwelijks iets uitvoeren...
Hymanwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:21
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:20 schreef stbabylon het volgende:
de overeenkomst is dat een helpdeskmedewerker en een servicedeskmedewerker allebei nauwelijks iets uitvoeren...
soms wel ja
B.E.Dwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:24
Wat doet een personal call assistant de hele dag?
Voor iemand de telefoon opnemen ofzo?
MDMAtjuhwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:36
PCA is inderdaad gewoon een belmiep. Iemand die in een callcenter werkt.

www.directteleservice.nl



[ Bericht 57% gewijzigd door MDMAtjuh op 20-08-2008 21:14:28 ]
Juup©woensdag 20 augustus 2008 @ 18:47
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef Dibble het volgende:
kankerpatient=kankerpatient

owh, klinkt hetzelfde. Dan baal je
Sinds wanneer is dat een baan?
mooiboi89woensdag 20 augustus 2008 @ 18:51
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:17 schreef Dibble het volgende:
kankerpatient=kankerpatient

owh, klinkt hetzelfde. Dan baal je
DuTankwoensdag 20 augustus 2008 @ 18:55
Met studies is dat precies hetzelfde .
samurijderwoensdag 20 augustus 2008 @ 19:08
Ik heb ook een personal call assistant antwoordapparaat