quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Santax
Fipotje
Sphere
UnderTheWingsOfLove
Sequencial
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef santax het volgende:
Met spijt in het hart moet ik mededelen me niet langer beschikbaar te kunnen stellen. Ik moet nu naar bed voor ons vertrek naar een ver eiland morgen
Zucht, en ik had zo graag Vismannetje geworden
*ontroostbaar is*
Het betekent wel dat ik lekker mag doen wat ik wil, zonder verantwoording aan jou af te leggenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om je zo bedroevend te gaan gedragen ineens
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Het betekent wel dat ik lekker mag doen wat ik wil, zonder verantwoording aan jou af te leggen
Ik kan nog wel een jaartje wachten. Jij niet volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat je nog een jaar wil wachten??
haha als ik wat wil dan moet t ook gelijk ja! koekjes halen ook nooit de kast haha maar ik kan op jou wel wachten als je niet erg vind dat ik ondertussen me tijd nog wat opvulquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een jaartje wachten. Jij niet volgens mij![]()
Ik vind het wel een beetje een sletterige actie, maar ja, mijn eigen schuld...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha als ik wat wil dan moet t ook gelijk ja! koekjes halen ook nooit de kast haha maar ik kan op jou wel wachten als je niet erg vind dat ik ondertussen me tijd nog wat opvul
sletterig? wattan??quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een sletterige actie, maar ja, mijn eigen schuld...
hoezo? ik zoek toch een lekkere vent!! hoefen we niet gelijk te seksen hoorquote:
Zeg, gaan we katten?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo? ik zoek toch een lekkere vent!! hoefen we niet gelijk te seksen hoor
Als je zijn fotoboek ff bekijkt, wil je denk ik helemaal niet meer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een jaartje wachten. Jij niet volgens mij![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef Sphere het volgende:
[..]
Als je zijn fotoboek ff bekijkt, wil je denk ik helemaal niet meer.![]()
[ afbeelding ]
past mooi bij TS: de kloon & the nerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef Sphere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sure.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Viswijfje het volgende:
als je niet erg vind dat ik ondertussen me tijd kut nog wat opvul
We gaan naar Dierenpark Emmen! Lekker lachen, praten, ijsje kopen etc. Daarbij zorg ik dat je vissen mag voeren aan de zeeleeuwen, en we 's nachts met z'n tweeën gaan slapen (of niet...) in het zachte licht van het enorme aquarium van de haaien.quote:Dagje naar Diergaarde Blijdorp, Dierenpark Emmen, Artis of Dierenpark Amersfoort.
Ah, daar is-ie weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef Sphere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten we ook gelijk wie er allemaal achter deze kloon zitquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Santax
Fipotje
Sphere
UnderTheWingsOfLove
Sequencial
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef santax het volgende:
Met spijt in het hart moet ik mededelen me niet langer beschikbaar te kunnen stellen. Ik moet nu naar bed voor ons vertrek naar een ver eiland morgen
*ontroostbaar is*
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:38 schreef Sphere het volgende:
Mag ik origineel zijn en zelf iets verzinnen?
We gaan naar Valkenburg (Limburg). Daar duiken we samen de de fluweelengrot in. Ontsnappen we tijdens de rondleiding stiekem van de gids en duiken een geheime vluchtgang in. Wat we daar gaan doen is nog een verassing.
![]()
Romantisch toch?
Daarna neem ik je mee uit eten naar de Mc Donalds.
Kost ook ongeveer 25,- euro.
dat is ook leuk hoor! ben alleen al nogal vaak in emmen geweest!!quote:We gaan naar Dierenpark Emmen! Lekker lachen, praten, ijsje kopen etc. Daarbij zorg ik dat je vissen mag voeren aan de zeeleeuwen, en we 's nachts met z'n tweeën gaan slapen (of niet...) in het zachte licht van het enorme aquarium van de haaien.
LEUK!!! heb echt hard moeten lachen man over yolantequote:Nou omdat we van vissen houden gaan we naar de dierentuin
http://www.pluimen.nl/page.php/351?G=PGI000104&A=XXXDI&show=all&back_url=%2Fpage.php%2F3
Daar gaan we vissen kijkenen diertjes , niet naar de apen want daar lijkt yolanthe op
Ik leg 50 euro erbij en daarna gaan we eten in een restaurant bij kaarslicht
]http://www.saunavanegmond.nl/[/quote][/url]quote:We gaan lekker een dagje relaxen in de thermen.
Misschien beetje gay voor een man maar ben niet bang me vrouwlijke kanten te uiten
hier dus denk ik [url=http://www.saunavanegmond.nl/
quote:Met spijt in het hart moet ik mededelen me niet langer beschikbaar te kunnen stellen. Ik moet nu naar bed voor ons vertrek naar een ver eiland morgen![]()
*ontroostbaar is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |