't Is een gavequote:
Romantisch, in een grot van 12 graden...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:38 schreef Sphere het volgende:
Mag ik origineel zijn en zelf iets verzinnen?
We gaan naar Valkenburg (Limburg). Daar duiken we samen de de fluweelengrot in. Ontsnappen we tijdens de rondleiding stiekem van de gids en duiken een geheime vluchtgang in. Wat we daar gaan doen is nog een verassing.
![]()
Romantisch toch?
Daarna neem ik je mee uit eten naar de Mc Donalds.
Kost ook ongeveer 25,- euro.
Wow wat een prijsquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:07 schreef Viswijfje het volgende:zouden jullie wel willen hee!!
![]()
waar is de rest!!! ik heb pas 2 antwoorden!!!
de winnaar van deze ronde ga ik bellen
En een heeeeuuule kleine....quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Romantisch, in een grot van 12 graden...
Heeft ze in ieder geval harde tepels.
tis toch ook nog maar een tussenprijs!!! we zijn nog niet bij de finale heeequote:
voor mij ben je toch de winnaar haha nee grapje! mischien volgend jaar tegen wurm!! of binnekort weer beauty & nerd?? wie had gewonnen vorig jaar??quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef HuHu het volgende:
Ik had wel mee willen doen VW, maar ik was te laat.
Jij en HuHu en Ladidinges en ik waren over met Beauty and the Nerd, toen de organisatoren er ineens mee kaptenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
voor mij ben je toch de winnaar haha nee grapje! mischien volgend jaar tegen wurm!! of binnekort weer beauty & nerd?? wie had gewonnen vorig jaar??
Wij hadden dik gewonnen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
voor mij ben je toch de winnaar haha nee grapje! mischien volgend jaar tegen wurm!! of binnekort weer beauty & nerd?? wie had gewonnen vorig jaar??
Jij wilt me toch niet terugquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
WurM.. tell me you didn't sink that low
je snapt wel dat ik dit mee neem in me beoordelen hee!!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef santax het volgende:
Met spijt in het hart moet ik mededelen me niet langer beschikbaar te kunnen stellen. Ik moet nu naar bed voor ons vertrek naar een ver eiland morgen
Zucht, en ik had zo graag Vismannetje geworden
*ontroostbaar is*
Dat is nog geen reden om je zo bedroevend te gaan gedragen ineensquote:
Waarom iemand beoordelen die niet meer mee doet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je snapt wel dat ik dit mee neem in me beoordelen hee!!!
Santaxquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er überhaupt nog in de 'race'?
Kan ik mijn inzending nog terugtrekken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:07 schreef Viswijfje het volgende:zouden jullie wel willen hee!!
![]()
waar is de rest!!! ik heb pas 2 antwoorden!!!
de winnaar van deze ronde ga ik bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |