geef aan mijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb ook een 80 euro bon van intersport.. Echt van: what the hell moet ik daarmee....
Maar natuurlijk hebben ze daar cams.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:03 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.![]()
Ik stap om half vijf de trein uit knalde de eerste oma al tegen een glasplaat. En toen ging die kreng nog op me voet staan.
Coool.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:05 schreef Vamps het volgende:
[..]
Heb ook een 80 euro bon van intersport.. Echt van: what the hell moet ik daarmee....
Maar natuurlijk hebben ze daar cams.
Gelukkig had ze niks anders had ik nog moeten helpen ook omdat ik achter der stond.quote:
Kijk nu begint het erop te lijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.![]()
[ afbeelding ]
Leuk leuk! Het verhaal waarom dan toch maar er bij vertellen.
Waarom een szr 660.
Aangezien ik als beginnende rijdster een jaar terug nog 25 kw moest rijden. Heb ik gekozen voor deze mooie Yamaha! Het is een motor met een hoge dosis funfactor wegens zijn geweldige sturen.
Het is een ééncilinder. Daardoor heeft hij geen absurt hoge top maar wel een snelle acceleratie van 0 tot 100!! Verder zit hij erg lekker en met een ope pijp komen er dikke klappen uit.![]()
All-stars heb ik niet gezien daar. En volgens mij is de bon alleen geldig in mijn dorpje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
geef aan mij, verkopen ze daar ook all-stars toevallig?
anders geef je het maar aan deine freundin
De leukste schoenen daar zitten al aan men voeten nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Coool.daar heb je leuke kleren.
en leuke schoenen.
Oh echt
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
De leukste schoenen daar zitten al aan men voeten nu.
Kleren alleen sportkleding toch?
Ojaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.![]()
Toch maar eens een keer goed kijken danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ook. Volgens mij ook wel normale t-shirts enzo.![]()
Succes & geen dank.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer goed kijken dan.
Dankje voor de tip!
yup. anders kon ik niet in het gesprek mee doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mevrouwtje hoort het woord schoenen vallen hoor.
Ja die lijken me ook leuk maar zijn binnen no-time vies.quote:
Ik ook nietquote:
dan lijken je voeten zo groot hea ?quote:
Ik heb maar kleine voeten (37) dus bij mij valt het wel mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan lijken je voeten zo groot hea ?
ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb maar kleine voeten (37) dus bij mij valt het wel mee.
Iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan lijken je voeten zo groot hea ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |