abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60985050

Bradley is een held, een held verdient een fantopic, en dat is er dan ook: Bradley aan de top. Ik heb de grote eer deze grote persoonlijkheid al een tijd in mijn msn lijst te kunnen verwelkomen. Zo ben ik getuige geweest van de keer dat hij opnieuw naar Slagharen ging om daar te filmen met zijn nieuwe camera. Of het feit dat hij opnieuw een keyboard te koop zet, maar wat mij vandaag aan het licht kwam, kan ik bijna niet verdragen.

Bradley is als artiest namelijk gevallen voor de charmes van champagne, vrouwen en onnodig dure kleding. De eerste twee nog niet echt, maar dat komt nog wel. Zijn moeke kwam namelijk thuis met een verrassing voor ons aller Bradley, namelijk een Emporio Armani T-shirt, wellicht van de markt. Bradley is er dan ook wat trots op dat hij het shirt heeft mogen ontvangen, en zet het meteen in zijn MSN-naam;

"Brad jarre(H) Totaal aantal mini dv`s sinds sony hc-53: 8     heb armani shirt!!"

Teleurgesteld praat ik met Bradley, het betreft hier een wit exemplaar met vleugels op het shirt, inclusief natuurlijk het grote woord "Emporio Armani"...

Ik had gehoopt dat Bradley niet als andere sterren was, een jongen die down to earth bleef. Maar na zijn grote successen is ook hij gezwicht voor de roem, het zal niet lang meer duren of Bradley zal hetzelfde lot ondergaan als Amy Winehouse en Britney Spears. Niet lang zal het meer duren vooraleer Bradley ten onder gaat, een held minder...
pi_60985214
Oh Mindstate, hier valt mijn broek echt van af!
In tijden waarin helden schaars zijn, is het vernemen van dit vreselijke nieuws een klap in mijn gezicht.
Alleen wanneer als zijn minaressen, minaars, fans, bewonderaars, en vijanden samenwerken, kunnen wij Bradley uit deze diepe, doch niet onoverbrugbare put trekken.
Aller Fokkers, verenigt u!
"I thank the good Lord, for making me a Yankee"
pi_60985258
Ik dacht dat het om de Heerenveen-speler ging
Derhalve kuttopic (aangezien het geen voetbaltopic blijkt te zijn)
pi_60987225
Tol
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:10:49 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60987398
Alweer een topic over hem?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60987400
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het om de Heerenveen-speler ging
Derhalve kuttopic (aangezien het geen voetbaltopic blijkt te zijn)
Eens.
pi_60987743
Dit is niks voor KLB. Helaas Slotje.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')