abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60984981
Hallo,

Mijn klacht is dat dooie programma over die krabben die dagelijks gevangen moeten worden., Het heet Deadliest Catch en is te zien op Discovery. En iedere Catch gaan ze weer op die kutkrabben vangen die ik nu al 100 keer voorbij heb zien komen. Als ze dan een keer scorpioenen gaan vangen, maar nee altijd weer krabben en constant benadrukken hoe koud en zwaar het is.

Dat was het!
The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.
pi_60985276
Deadliest Catch ftw!
pi_60985347
Opzich best vet programma maar na een stuk of 20 afleveringen heb ik het nu wel gezien
Patat Friet
pi_60985356
Deadliest Catch
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:44:25 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60985374
Schorpioenen vangen op de Beringzee
pi_60985403
Deadliest catch is het tofste programma ever!
pi_60985424
Bijzonder kansloos programma inderdaad. Wellicht leuk voor een docu van 30 minuten, maar daarna is het meer van dezelfde bagger.

Goed topic, maar vanwege het ontbreken van een paint zal ik toch geen reactie posten.
pi_60985461
Dan kijk je toch niet zeikerd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:47:23 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_60985473
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef Erasmo het volgende:
Schorpioenen vangen op de Beringzee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60985476
Nee, dan dat eeuwige Air Crash Investigation op National Geographic
pi_60985551
Discovery
Deadliest Catch

Jamie Foxx show
Zwarte komedie
"Comedy" Central
pi_60985578
Terrechte klacht. Snatchs verwacht ik van Discovery, Animal Planet en National Geographic dat ze kwaliteit uitzenden. In plaats daarvan krijg je dit.

Discovery heeft deadliest catch
Animal Planet heeft de dierenpraktijk praktijken
National Geographic heeft vaak vliegtuigrampen

Allemaal, stuk voor stuk, één voor één programma's die elke aflevering hetzelfde lijken. Beetje jammer, maar wel goed voor mij. Vaak besluit ik dan maar te gaan slapen aangezien Comedy Central op een gegeven moment ook met meuk komt.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_60985659
Eens, al die zenders zijn opzich best interessant als je 1 keer per maand zou kijken, maar alles en dan ook alles wordt tot in de eeuwigheid hehaald. Ik heb echt alles wat een beetje de moeite waard is al gezien, van elke show, en zovaak kijk ik nou ook weer niet...

En dan hebben we het maar niet over de constante stroom dezelfde filmpjes tussen door, en de reclames. Ik kan geen Mezeret meer zien! En ik WEET nu wel dat het heelal vol zit met alle dingen !.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60986144
het is komkommer tijd op die zenders herhalingen en herhalingen van de herhalingen zenden ze uit

wat ik dan weer jammer is dat de dice man er nie meer is dat vond ik altijd een leuk programma
do you have the guts to smell my nuts?
pi_60986198
Sig Hansen is een held
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60986259
Speaking of discovery is er iemand die in de promo van Miami Ink verstaat wat die gast zegt bij dat zinnetje van

"people say I'm loud, obnoxious, 'tacolike??, I'm fine with that " Dat woord in dikgedrukt dus...

Ik versta er geen fuck van...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 20 augustus 2008 @ 17:19:25 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_60986273
Je hoeft er niet naar te kijken hoor.
F.K.A. SuperwormJim
pi_60986310

Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
pi_60986329
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
pi_60986363
quote:
[ afbeelding ]

Ja, alleen word ie na opname direct teruggevlogen richting een 5-sterren hotel. Verder helpt de crew hem met alles
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:40:50 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60986739
Ik kijk vaak Ice Road Truckers op History Channel.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:44:10 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60986792
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ja, alleen word ie na opname direct teruggevlogen richting een 5-sterren hotel. Verder helpt de crew hem met alles
Boeiend, hij doet het toch allemaal wel eventjes.
pi_60986924
quote:
[ afbeelding ]

Bear is echt een fucking pussy. Doe me dan die andere knakker maar, ietsje suffer maar hij slaapt in ieder geval wel echt in het regenwoud enzo.

Check die bear aap dan even stoer doen met zijn enorm gevaarlijke ravijn.

woensdag 20 augustus 2008 @ 18:01:36 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60987184
Ik vind dat programma over die fucking krabben ook niks aan.

Laat ze eens weer nieuwe programma's maken over de ruimte enzo ipv die auto's en shit. (grylls en co is wel weer leuk though)

MAarja als ik altijd de laatste tijd eens zie dat er iets over de ruimte is, dan is het altijd weer diezelfde herhaling (gaat vaak over de oerknal wanneer die is ontstaan enzulks)
pi_60987359
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat programma over die fucking krabben ook niks aan.

Laat ze eens weer nieuwe programma's maken over de ruimte enzo ipv die auto's en shit. (grylls en co is wel weer leuk though)

MAarja als ik altijd de laatste tijd eens zie dat er iets over de ruimte is, dan is het altijd weer diezelfde herhaling (gaat vaak over de oerknal wanneer die is ontstaan enzulks)
Dan moet je Discovery Science kijken, hierop is vaak wel een aflevering over een project in de ruimte oid. Discovery Science is ook meer informatiever e.d. dan Discovery Channel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')