quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
Ja, alleen word ie na opname direct teruggevlogen richting een 5-sterren hotel. Verder helpt de crew hem met allesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
Boeiend, hij doet het toch allemaal wel eventjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, alleen word ie na opname direct teruggevlogen richting een 5-sterren hotel. Verder helpt de crew hem met alles
Bear is echt een fucking pussy. Doe me dan die andere knakker maar, ietsje suffer maar hij slaapt in ieder geval wel echt in het regenwoud enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je Discovery Science kijken, hierop is vaak wel een aflevering over een project in de ruimte oid. Discovery Science is ook meer informatiever e.d. dan Discovery Channel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat programma over die fucking krabben ook niks aan.
Laat ze eens weer nieuwe programma's maken over de ruimte enzo ipv die auto's en shit. (grylls en co is wel weer leuk though)
MAarja als ik altijd de laatste tijd eens zie dat er iets over de ruimte is, dan is het altijd weer diezelfde herhaling (gaat vaak over de oerknal wanneer die is ontstaan enzulks)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |