quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Bear is echt een fucking pussy. Doe me dan die andere knakker maar, ietsje suffer maar hij slaapt in ieder geval wel echt in het regenwoud enzo.
Check die bear aap dan even stoer doen met zijn enorm gevaarlijke ravijn.
Iemand die in kamelen kruipt en geitenballen eet verdient dat ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En ondertussen slaapt ie in 5 sterren hotels....
Dat was inderdaad een geweldig programma.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef boskameel het volgende:
Wat altijd wel leuk was vroeger, 2 gasten die dan werden gedropt, allebei een tegenovergestelde richting op moesten, en met een gps en een vishengel een aantal dagen moesten overleven.
Volgens mij was dat in Schotland of Engeland.
Reel Wars heette dat, was inderdaad erg tof!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een geweldig programma.
Yep, fake as hell, maar wat ie daar eet nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En ondertussen slaapt ie in 5 sterren hotels....
wat hij zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef nuget het volgende:
Zeikneus... ga is wat nuttigs doen.. dat is zo'n beetje de beste serie op Discovery (na Ultimate survival dan) beter dan al die onzinnige siht programma's over motors.
Je kan niet menen dat je dat krabbenprogramma een van de beste programma's vindt! Ik vond de eerste keer leuk, maar nu is het toch echt dramatisch afgelopen, iedere keer hetzelfde met die stinkkrabben en die dooie personeelslosers met het IQ van een krab.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:59 schreef nuget het volgende:
Zeikneus... ga is wat nuttigs doen.. dat is zo'n beetje de beste serie op Discovery (na Ultimate survival dan) beter dan al die onzinnige siht programma's over motors.
VermagerT paarT?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
beter dan dat animal shelter shit op animal planet!
iedere keer als ik tegenwoordig weer zon zielig vermagert paart op tv zie denk ik:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |