quote:
Wat niet meer mag?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk jammer dat het niet meer mag
Krabben vangen misschien?quote:
Discovery Science?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:09 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Dan moet je Discovery Science kijken, hierop is vaak wel een aflevering over een project in de ruimte oid. Discovery Science is ook meer informatiever e.d. dan Discovery Channel.
Heb je alleen via digitale televisiequote:
én via newsgroupsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Heb je alleen via digitale televisie
Dr zinkt af en toe ook zon boot he, of er slaat gewoon iemand overboord.Normaalste zaak van de wereld daarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
Whehe, 1 zon aflevering gingen ze elkaar naaien. Had eerst een boot de kooi van een andere boot dicht gelast. Hadden ze die boot terug gepakt door een stalen buis om het touw heen te doen (kon hij niet meer door die mechaniek met die willen enzo.
Trouwens:
Miami Ink:(de auto van de baast is te vet)
Net nog een aflevering van gezien. Dat is pas een leuk programma net als survivor man.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:21 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook naar bear kijken ! Die kerel gebruikt de jungle als restaurant en hij vreet alles op wat hij tegen komt.
Ray Mears, dump hem ergens in de wereld en hij blijft zijn dikke pens houden omdat ie van alles en overal een 5 gangen menu kan makenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Bear is echt een fucking pussy. Doe me dan die andere knakker maar, ietsje suffer maar hij slaapt in ieder geval wel echt in het regenwoud enzo.
Check die bear aap dan even stoer doen met zijn enorm gevaarlijke ravijn.
Ray Mears>Bearquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ray Mears, dump hem ergens in de wereld en hij blijft zijn dikke pens houden omdat ie van alles en overal een 5 gangen menu kan maken
Volgens mij zegt ie ook Taco-like. Was uit een aflevering waar ie iemand genaamd Taco (oid) had getatoeerd die was ook heel luidruchtig en vervelend enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Speaking of discovery is er iemand die in de promo van Miami Ink verstaat wat die gast zegt bij dat zinnetje van
"people say I'm loud, obnoxious, 'tacolike??, I'm fine with that " Dat woord in dikgedrukt dus...
Ik versta er geen fuck van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |