Dat klopt! Door deze toevoeging voel ik me toch een beetje gelukkiger.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef cosmosis het volgende:
Beter dan dat je er morgen achterkomt dat je eigenlijk gister op vakantie zou gaan.
Nee, je komt op tijd achter je eigen domheid, en dat is niet slim, dat is voor de verandering niet dom!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Meevaller van de dag: ik kom er op tijd achter door mijn eigen slimheid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Biancavia het volgende:
Wekenlang denken dat je morgen op vakantie gaat en er dan elke dag achterkomen dat het niet zo is...
Die snap ik!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, je komt op tijd achter je eigen domheid, en dat is niet slim, dat is voor de verandering niet dom!
Vamos a Barcelona!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:
En waar gaat de reis heen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik Klaag Over Mijn Domheid
IKOMD
IK DOM
Ik iig wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef fathank het volgende:
Hulde voor ts, een van de weinigen die toegeeft dom te zijn hier. Want iedereen hier heeft minimaal VWO cum laude denk ik af en toe
Beter nog was:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dit moet haast wel voorbestemd zijn dan.
Ja, ik ben een steiger-seeker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga je ff kijken hoe mooi alles daar in de stijgers staat?
Dus ze gaan in je hond snijden en jij gaat op vakantie?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, ik ben een steiger-seeker.
Wil iemand trouwens ook mijn hond nog even beterschap wensen, nu we er toch zijn?
Ja helaas. Hij heeft mogelijk kanker in zijn milt dus die moet eruit. Maar eigenlijk is het de hond van mijn ouderlijk huis en ik woon al lang op mezelf... maar ik zie het nog wel als mijn hond.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dus ze gaan in je hond snijden en jij gaat op vakantie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |