abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:43:11 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60979871
Je kent het wel, van die paupers die van hun zwart geld een HD-TV kopen en even later ook een PS3 aanschaffen. En dan vervolgens dat ding aansluiten met een composiet kabeltje . En dan worden ze boos als ik zeg dat ik het niet mooi vind . En als ik ze dan vervolgens vertel dat ze dat ding beter met een HDMI kabel kunnen aansluiten zeggen "Maar Sony doet deze er toch bij, dan is het toch goed, en bovendien is zo'n HDMI-kabel wel 20 euro ".

Gast, je hebt net voor 2000 euro aan apparatuur aangeschaft, maar een kabeltje van 20 euro kan er niet vanaf .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60979901
Haha echt he
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  FOK!fotograaf woensdag 20 augustus 2008 @ 13:44:48 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_60979915
conclussie: TS kan geen playstation betalen en moet bij andere mensen spelen...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:44:48 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60979916
TS gaat om met paupers.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60979982
TS speelt met een nintendo 64 waar je maar 1 kabel voor hebt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:47:31 #6
157922 fathank
pi_60979995
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Ronhui het volgende:
Conclusie: TS heeft een Xbox360 met HDMI aan z'n 42" Full HD tv hangen
pi_60980047
TS lacht mensen uit die geen geld voor een kabel hebben
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:51:36 #8
157922 fathank
pi_60980109
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
TS speelt met een nintendo 64 waar je maar 1 kabel voor hebt
De Nintendo64 heb ik nog op de slaapkamer aangesloten staan
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:14:29 #9
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60980677
Dat zijn zeker van die kampers.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60980872
Dat is inderdaad echt grappig, vooral omdat ze zelf niet door hebben dat ze gewoon op SD kwaliteit op hun hd-tv spelen, je zou ze voor de grap is moeten laten zien hoe het is op 1080P met een hdmi kabel.
pi_60980974
Er zijn echt teveel van die retards (no offence to supertard) die gewoon niet in de gaten hebben dat ze nu ongeveer de helft van de beeldkwaliteit hebben van wat ze zouden kunnen hebben

het ergste is eigenlijk nog dat blinde vertrouwen in het product van de fabrikant: het zal wel goed zijn toch???
pi_60981000
20 euro = 10 bier.... laat maar zitten
No Guts, No Glory
pi_60981073
Herkenbaar.
Bij ons zijn er veel sjonnies die voor meer dan 4000 euro aan hun blok verbouwen, met dubbele webers zelfs. Dan moet je 'm goed afstellen, voor een optimale inspuiting en mengsel. Maar zo'n dynosessie voor afstelling. bijgestaan door 2 afstel-experts van dyno kost 250 euro.

En dat hebben ze dan weer niet voor over.
pi_60981138
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef TI_2008 het volgende:
Er zijn echt teveel van die retards (no offence to supertard) die gewoon niet in de gaten hebben dat ze nu ongeveer de helft van de beeldkwaliteit hebben van wat ze zouden kunnen hebben

het ergste is eigenlijk nog dat blinde vertrouwen in het product van de fabrikant: het zal wel goed zijn toch???
Nouja het is ook wel logisch dat je er als niks wetende consument anno2008 erop vertrouwd dat je gewoon de goede kabels erbij krijgt voor bij je tv, en geen analoge kabel die alleen niet out-of-date is als je een 10 jaar oude tv hebt.

Sony zou het er wel duidelijker bij moeten vermelden, aangezien er zoveel mensen zijn die dat niet weten. (ja ik kan het mijzelf ook niet goed voorstellen maar ze bestaan in grote aantallen.)
Verbeterd zijn leven op FOK!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:32:23 #15
157922 fathank
pi_60981209
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef tard het volgende:

[..]

Nouja het is ook wel logisch dat je er als niks wetende consument anno2008 erop vertrouwd dat je gewoon de goede kabels erbij krijgt voor bij je tv, en geen analoge kabel die alleen niet out-of-date is als je een 10 jaar oude tv hebt.

Sony zou het er wel duidelijker bij moeten vermelden, aangezien er zoveel mensen zijn die dat niet weten. (ja ik kan het mijzelf ook niet goed voorstellen maar ze bestaan in grote aantallen.)
Je kan toch zien dat 't beeld eigenlijk helemaal niet scherp is, of mankeren al die mensen wat aan hun ogen? Als dat nou HD-kwaliteit zou moeten zijn kun je beter gewoon je fatsoenlijke CRT-tv uit de kast trekken, want dat is nog mooier ook (mits fatsoenlijke crt..)
pi_60981287
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan toch zien dat 't beeld eigenlijk helemaal niet scherp is, of mankeren al die mensen wat aan hun ogen? Als dat nou HD-kwaliteit zou moeten zijn kun je beter gewoon je fatsoenlijke CRT-tv uit de kast trekken, want dat is nog mooier ook (mits fatsoenlijke crt..)
Ja ik snap het ook niet, maar ze bestaan dus blijkbaar
pi_60981411
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Conclusie: Sjibble heeft een PS3 met HDMI aan z'n 37" Full HD tv hangen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:39:52 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60981440
HDMI
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60981540
Gelukkig heb ik gewoon een NES en een 15 jaar oude tv, zodat ik niet over dit soort zaken hoef na te denken
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60981693
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef tard het volgende:

[..]

Ik kocht een HD-tv en een PS3, sluit alles aan met die standaard kabel en toen schrok ik me de ballen uit de broek. Wat een slechte kwaliteit. Gelukkig had ik al wel een HDMI-kabel besteld en toen ik die gebruikte gewoon heerlijk beeld.
pi_60981750
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:48 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ik kocht een HD-tv en een PS3, sluit alles aan met die standaard kabel en toen schrok ik me de ballen uit de broek. Wat een slechte kwaliteit. Gelukkig had ik al wel een HDMI-kabel besteld en toen ik die gebruikte gewoon heerlijk beeld.
Ja je hebt gelijk, eigenlijk zouden de mensen die zo'n groot verschil niet zien, het niet verdienen om 1080P materiaal beeld op hun te hebben.
pi_60981768
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Ronhui het volgende:
Mensen die een playstation kopen omdat het zo duur en dus goed is, en er dan mee lopen zo van, het is echt een stoer ding kan jij niet betalen niet dat ik er op speel maar jij kan het niet betalen .
pi_60982476
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef nuget het volgende:
20 euro = 10 bier.... laat maar zitten
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_60989447
Weet je wel hoeveel mensen, toen het fenomeen 'breedbeeld televisie' net nieuw was, werkelijk elke uitzending in breedbeeld keken? Ook al was die uitzending in 4:3, de TV werd standaard op breedbeeld ingesteld. Dus je had de hele tijd van die veel te brede mensen en bijvoorbeeld ovale voetballen. Dan zei je daar wat van tegen de mensen en de reacties die je dan kreeg.... 'Maar dat moet zo, het is een breedbeeld tv dus je moet ook breedbeeld kijken.' of 'Ik zie het niet hoor.' of 'Maar anders heb je die zwarte balken links en rechts.' Met andere woorden, mensen zien het inderdaad niet. Net als dat mensen het verschil niet horen tussen een pauper Media Markt 'hifi' setje en een echte hifi set. 'Dat hoor ik toch niet.' Dan heb je wat aan je oren. Serieus.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_60990430
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
Weet je wel hoeveel mensen, toen het fenomeen 'breedbeeld televisie' net nieuw was, werkelijk elke uitzending in breedbeeld keken? Ook al was die uitzending in 4:3, de TV werd standaard op breedbeeld ingesteld. Dus je had de hele tijd van die veel te brede mensen en bijvoorbeeld ovale voetballen. Dan zei je daar wat van tegen de mensen en de reacties die je dan kreeg.... 'Maar dat moet zo, het is een breedbeeld tv dus je moet ook breedbeeld kijken.' of 'Ik zie het niet hoor.' of 'Maar anders heb je die zwarte balken links en rechts.' Met andere woorden, mensen zien het inderdaad niet. Net als dat mensen het verschil niet horen tussen een pauper Media Markt 'hifi' setje en een echte hifi set. 'Dat hoor ik toch niet.' Dan heb je wat aan je oren. Serieus.
Ik hoor het wel, maar het verschil kan me niet boeien. Dan geef ik het geld dat ik uitspaar liever aan iets anders uit.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60991082
Of van die idioten die een loeiduur 24" LCD computerbeeldscherm kopen en er dan zo'n old school 15-pins VGA kabeltje van een paar euro aan hangen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:31:36 #27
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_60991090
TS heeft gelijk!
Mierenneukers dat ze zijn
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')