quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:31 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker vast wel eens mannen geneukt, per ongeluk
Zonderland is een turner die op de rekstok naast de stok greep en daardoor op z'n bek pleurde.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:37 schreef Dickbride het volgende:
Die eerste woordspeling snap ik denk ik, maar
"Zonderland grijpt ernaast" ??
Wat is hier grappig aan??![]()
![]()
Dan is het toch geen grap? Maar gewoon wat er gebeurde.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zonderland is een turner die op de rekstok naast de stok greep en daardoor op z'n bek pleurde.
Wel een beetje dubbel hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan is het toch geen grap? Maar gewoon wat er gebeurde.
Die kan ik niet vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Ravage het volgende:
Honkballers van slag na slechte prestaties
- Naast de rekstok grijpenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehehe jij zei spitsvondig!!! check de TT: SPITS!!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehehe jij zei spitsvondig!!! check de TT: SPITS!!
en jij zo: SPITSvondig!!!!
Heb je wel eens naar onze FP gekeken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:25 schreef captain.lefteye het volgende:
De redacteuren bij de Spits hadden vandaag weer een uiterst creatieve bui. Zo was de 4e plaats een klap voor Kanisen greep Zonderland er bij het turnen naast
Moet dat nou, van die dubbelzinnige koppen bij teleurstellende prestaties?
Ja maar de FP is kut en de Sp!ts rouleert de pan uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar onze FP gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |